23 Mayıs 2010

Pazar Keyfi


Güne erken başlamak,

Fırından tazecik ekmek ve bakkaldan günlük gazete yığınını almak,

Kahvaltı için ekmek arasında booool yeşillikle ton balıklı sandviç yapmak,

Sütlü kahve ile kahvaltıyı tamamlamak,

Çizgi film izlemek,

TV üzerinde cikleyerek volta atan ve ara ara diklenip çemkiren Ege'yi tebessümle izlemek,

Koltukta yayılıp gazete sayfalarının arasında kaybolmak,

Çalan telefonlara mayışık mayışık cevap vermek,

Kitap okumak,

Ev işlerini halletmek,

Ertelenen işleri halletmek,

Eşyaları keyfe göre yeniden düzenlemek,

Meyve salatasının tadına varmak,

Bulutlu gökyüzüne aldırmadan günün güzelliğini yaşamak,

Yağan yağmura rağmen balkonda oturmak,

Okunacak kitapları tespit etmek ama dağ gibi olmalarına gülümseyebilmek,

Eş dostla yazışmak-telefonlaşmak-gezmek tozmak,

Alışveriş merkezlerine gitmek yerine cadde boyunca dolaşıp vitrinlere bakmak,

Ege'yle saklambaç oynamak,

Çizgi film izlemek (tekrar tekrar),

İzleme listesindeki filmlere bakmak,

Evdeki kitap yığınına yeni bir tane kitap eklemek,

Boş boş evde oturmak.....


Pazar günlerini çooook ama çooook seviyorum! :)


Not: Kullanılan fotograf buradan alınmıştır.

2 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgi okurken ohh dedim valla :))
Ankarada yaşarken sabah erkenden sıcacık ekmek alıp kahvaltıda sıcacık çayla kahvaltıyı pek severdim..çocuktum tabii..şimdi aynısıda olsa olmuyor yaa.ama tabii şimdide farklı güzel.

Sevgi Küçük dedi ki...

canım sen gel ben sana aynı ortamı oluştururum yahu! :)
ama senin bulunduğun yerin tadı hiç bir yerde yok tabii, o ayrı ;)
bir haftasonu kaçıp gelebilirim he heee