1 Mayıs 2010

Evlat

.......Ne yazsam bilmiyorum. Aslında bir dolu şey yazacaktım. Ama erkenden evden çıkıp ancak akşam saatlerinde döndüğüm için yine bir çok eve düşen acı haberi yeni aldım.

Aklımdaki her şey uçup gitti.

İçim sızladı. Öyle bomboş baktım ekrana. Hepsinin ruhu şad olsun.

Son zamanlarda bedelli askerlik konuşuluyor ya, düşündüm ve bende bu konuda bir şey söylemek istedim. Deniyor ki bir çok vatan evladı gidip en değerli ve verimli zamanını orada geçiriyor. Doğru aslında. Bu büyük bir adaletsizlik. Çünkü bende vatan evladıyım. Ben neden bunu yaşamıyorum? Hani her olayda ülkeler örnek gösterilir ya, bence burada da İsrail örnek alınsın. Orada kadın erkek herkes askerlik yapıyor. Değil mi ki ortada bir haksızlık var, değil mi ki ülke örneği var...

O zaman bende Erkin Koray gibi "Kızları da alın askere" diyorum! Vatana borcumuzu seve seve öderiz.

Hiç yorum yok: