24 Nisan 2010

Saldırgan


Bu fotografta gördüğünüz güzel renkli, çekici kuş aslında dünyanın en gıcık kuşu! Bu kuş, yani saksağan, dün oğluşuma saldırdı! :(

Herşey şöyle oldu:

Nihayet evde olmanın tadını çıkarabileceğim 3 günlük tatil başlamıştı. Ama çeşitli sebeplerden evde olamadığım için henüz bahar temizliği yapmadığımı farkettim. Ve her başak burcu gibi bende de temizlik ve düzen arzusu ağır bastı. Hadi bismillah diyerek temizliğe başladım.

Bu süreçte hem yer işgal etmesin, hem elektrik süpürgesinden korkmasın, hem ortalığı tüyleri ile kirletmesinde bir temizlik keyfi süreyim ve hem de aızıcık hava alsın diye oğluşum Ege' yi balkona çıkardım.

O dışarda keyifli keyifli öterken bende temizliğe dalmıştım. Arada balkona çıktıkça kontrol ediyordum ve mutlu olduğunu, neşeli neşeli öttüğünü görüyordum.

Bir ara balkondan gene ciklemeleri gelirken bende balkona doğru hareket ettim...fekat o da neee? Dışarda (yani kafes dışında) kanat çırpışları gördüm. Bir an "Ege kafesi mi açtı??" diye içimden geçti. Ama yaklaştıkça farkettim ki kafesin dışında bir kuş var ve Ege'ye saldırıyor!

Meğer canım oğlum o yüzden cikliyormuş. "Nayırrr...nolamaassssss...Egeeeee" diye dışarı fırladım. O ara saldırganla gözgöze geldik: bir saksağan.

Tamam biliyorum, saksağanlar parlak şeyleri sever. E benim oğlumda göz alıcı ama yok artık yahu! El kadar çocuğa nasıl saldırır? O uçup gitti. Bende zavallı korkmuş Egemi içeri aldım ve uzun süre sevdim.

Artık yanında ben olmadan dışarı çıkarmıyorum kendisini. Birazdan da ana oğul balkona çıkıp keyif yapacağız. :)

Not: Bilgisayarım mı? Hala sorunlu ama artık bende inat ettim, kendi kendine düzelsin diye bekliyorum! Hıhhh! :P

2 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Aa belkide saldırmıyordu?
Amacı kafese girip eve yerleşmek olmasın? Sevgi abla banada bak benide sevv noooluuur !!

Sevgi Küçük dedi ki...

:)))
alemsin Zehracığım. valla olur mu olur. fekat o hain kuş oğluşuma saldırarak bütün şansını yitirdi!! :)
orada havalar nasıl? çok güzeldir eminim çünkü burası bile muhteşem.penguenler evine döndü!! :D
benim için için tadını çıkar. bu arada bende kahvemi yapayım.