23 Nisan 2010

Neşe Doldum Bugün Yine... :)


Yaşasın 23 Nisan! :)

4 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Seninde çocuk bayramın kutlu olsun,için çoşkuyla dolsun canımmmmmmmmmmmmmm..


Çok çokkkkkk teşekkürler tatlıların tatlısı..Kocaman öpüyorum yanaklrından..Bugün bizde deliler gibi çalıştık..(( Bir ara aradım ama yoğunluktan bakamadın sanırım..)))






Canımı çok seviyorummmmmmmmm..)

Sevgi Küçük dedi ki...

Çok sağol ablacığım.
Ayrıca rica ederim ne demek? ;)
Telefon çaldığında perde takıyordum. İşlerim bitince arayayım dedim ama kolumu kaldıracak gücüm kalmamıştı.
Bende seni çok seviyorum ve kocaman öpüyorum :)

asyaselda dedi ki...

:)datlım benim:)nerelerdesin yahu:)
kurşunlatı döktürüp nazarı kışkışlamışsındır umarım:)

Sevgi Küçük dedi ki...

bebek evde bile durdurmuyorlar artık! birazcık (?) yoğundum, üstüne bilgisayar sıyırttı. ahh ahh...bitmez benim çilem!! :D
3 gün tatilde resmen eve sığındım yahu!
sen neler yapıyorsun? seni bırak kankam nasıl? :D