26 Nisan 2010

İşkolik


Flaşşş Flaşşşşşş.....Şokkk şoookkkk.....

Gece 10lara kadar toplantıda olan Sevgi'nin toplantıdaki görüntüleri sadece bizde!!!

Tamam, tamammmm...Tanıyanlar böyle olmadığımı biliyor, eh o zaman sizden de gerçeği saklamayayım: Ben işkoliğim. Ayrıca dünyanın en şanslı işkoliği benim çünkü müdürümde benim gibi. Hatta aramızda "ne güzel bak, tencere yuvarlanmış kapağını bulmuşşşş" diyoruz. Evet, espiri anlayışımızda doğal olarak biraz yamulmuş durumda. Üstelik ikimizde başak burcuyuz, bir işi yarım bırakmayı sevmediğimiz gibi işin en ince detayına kadar takıyoruz. (Tam çalışacak patronuz değil mi?) :)
Bilgisayarın neden yaptırılamadığını anlamışsınızdır artık. ;)

8 yorum:

asyaselda dedi ki...

offfff:(
hiç sevmem okadar çok çalışmayı.
tenbelim ben tenbelim tenbelim

Sevgi Küçük dedi ki...

eki ekiii...ben çok severim! :)
hebelee hübelee? :D

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgi açıkla hemen, nerden buldun Derinin ders yapıyorum ayağına uyuduğu bu resmi ??

işkoliklik bende de var.ya ölümüne tembelimdir yada ölümüne işkolik arası yok aman be..

Aybike Ceylan dedi ki...

Severim hem de cok Sevgi'cigim,


Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta diliyorum.

NarincE dedi ki...

Yok ben de tembelim! Zarar bu kadar çok çalışmak zarar!

Sevgi Küçük dedi ki...

:)))
ilahi Zehra! Derinciğimi öyle hayal ettim bir an; o uyuyor ben uyuyor! :D
ya benim işkoliklik biraz genetik biraz iş tanımımdan biraz kendi psikopatlığımdan! :D

Sevgi Küçük dedi ki...

Aybikeciğim buradan da olsa görüşmek ne güzel. Vallahi bakamıyorum bloglara. Bu aralar gene atraksiyonların insanıyım okuduğun üzere. :)
Umarım keyfin yerindedir. Kocaman ve de en şapırtılısından öpüyorum seni. Hep yüzün gülsün :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım valla bıraksalar bende tembellik yapcam ama bırakmıyorlar ki! :(
Gerçi yalan yok benim genlerimde bir problem var. :)
Özlettin kendini. Bu ara hiçbir kanaldan fırsat bulup sana ulaşamadım ama yakındır ulaşmam! ;)
Çok öpüyorum seni de fıstığıda