12 Nisan 2010

Çeşme!


Başlığa bakıp "Oooo! Sessizliğin sebebi belli oldu. İyi gezmeler" dediyseniz size sadece "Ahhh keşke" derim. :(

O çeşme benim gözyaşlarım.

Çünnküüüüü....

Ay resmen üzerimde nazar var! Ya blog kendini bana kapatıyor (ne yorumları yayınlayabiliyorum ne yeni yazı yayınlayabiliyorum, durmadan hata mesajı veriyor) ya da bilgisayarım kitlenip kalıyor!

Şu an bilgisayar kısmını çözüm buldum, kendisi tamirci amcada dinleniyor. O yüzden şu an arkadaş bilgisayarından kaçak girdim bloga.

Ama bilmiyorum blog beni kabul eder mi?

Bakalım...Deniyeceğiz.

Sessizliğim de göz yaşlarım da bu yüzden.

Sizleri de okuyamıyorum. Zaten diyetteyim, bir çoğunuzu okumamak tercihim. :P

Bilgisayarım gelene kadar beni unutmayın yahu!


Not: Kullanılan resim netten alınmıştır.

6 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgicim sen üzülme yakında gezeceksin hemde en ala şekilde :)
olmadı bir haftasonu hiç hesapta yokken, aklına esecek atlayacaksın güneye doğru sallanacaksın :)

MUTFAKISTAN dedi ki...

SENI UNUTURMUYUZ CANIM
BENIM BILGISAYARIM COKTU YAPILAMIYOR SIMDILIK OGLUMUN BILGISAYARINI KULLANIYORUM
INSALLAH SENIN BILGISAYARIN IYI DURUMDADIR
SEVGILER

Damak Tadı dedi ki...

Bende sana bişey oldu diye 40 güne gitmem..Deli kız hoplattın yüreğimi..Aman nazar değmesin sana canım benim..Sen benim canımsın,gururumsun..Ben hemen sana okur gönderirim şimdi..))Kocman öpüyorum canımı..)

Sevgi Küçük dedi ki...

:)) Evet sevgili Zehra, aldım ben mesajı!! Gerçi kıskançlıktan ölüyorum kaç gündür ama içime atıyorum. Anladın sen onu :D

Sevgi Küçük dedi ki...

Filizciğim inan zulüm ya! Dün geç saate kadar yapılsın diye bekledim. Ohhh tamam oldu diye eve bir geldim...Bu kez de şarj edemiyor, kablo sapıttı! Az daha yakacakmışım bilgisayarı diye dokunamıyorumda. Yarın ya da en geç cumartesi kabloyu halledeceğim diye umut ediyorum..Ne zor ya! :(

Sevgi Küçük dedi ki...

Ablam benim ya! Çok teşekkür ederim. :))
Kocaman öpüyorum seni