21 Mart 2010

Yetenek


Şu anda "Yetenek Sizsiniz Türkiye" isimli yarışmaya bakıyorum ve diyorum ki aslında ülkem insanları açısından zengin bir elmas madeni! Ne cevherler, ne yetenekler varmış meğer. Şu an iki genç sahnede dans ediyorlar ve o kadar başarılılar ki. Gerçi izlediklerimin hemen hemen hepsi çok başarılıydı.

Ama sanırım ben en çok yerçekimine meydan okuyan sporcu gencimizi beğendim. Aklıma Atatürk'ün "Ben sporcunun zeki, çevik ve ahlaklısını severim" lafı geldi.

Bu genç ve başarılı kardeşlerimizin hepsine helal olsun.

Yarışı kimin kazandığını ancak yarın gazetelerden okurum. Ama gerçekten şu an finalde olanların %80'ini alanlarında çok başarılı buluyorum.

Onları izlerken az önce bitirdiğim kitaptan Sunay Akın'ın haklı serzenişini anımsadım: Ay'a gitme hayallerini çocuklarının eline oyuncağı sadece oyalansınlar diye vererek yok etmek.

Engellemeyin. Çocuklarınızın hayalgücünü veya sanata ve spora ilgisini engellemeyin.

Her neyse.

Bu da böyle bir yazı işte :)

Güzel haftalar dilerim.

Not: Kullanılan logo netten alınmıştır.

6 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Çok da güzel bir yazı olmuş hafta başı olarak..))Sevgi'den haberleri izledik dermişim..))Bende sana buradan sataşayım da sende gör bakalım..)))


Canım seni çok sevdiğimi biliyorsun..Her seferinde bunu belirtmekten bıkarsın diye yazmıyorum..Çok haklısın,Ülkemizde ne çok genç yetenek var..Fakat sahip çıkanları yok..Bu duruma çok üzülüyorum inan..))



Öpüyorum ve güzel bir hafta diliyorum..Sevgilerden demetler Sevgi'meeeeee..!

Binbirçeşni dedi ki...

sevgı benım favorılerım kazandı bılal ve ugur:) hakandan bahsedıyorsun sanırım oda 2. favorımdıgercekten cok basarılılar..

Sevgi Küçük dedi ki...

Ablacığım bir iki hafta gecikmeli olarak bende sana iyi haftalar diliyorum ama zaten bugünde pazartesi değil mi? :D
Çok öptümmm

Sevgi Küçük dedi ki...

Salihacığım öyle olmuş. Aslında çok beğenmiştim onları da. Ne kadar yetenekli gençlerimiz varmış değil mi?
:)
Çok sevgiler

birdutmasali dedi ki...

benim yarışma hakkında bir bilgim yok :(
ama sana çok sevgiler yolluyorum...
iyi haftalar canım

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili NuNu,sıcacık mesajın için teşekkür ederim. :)
Bende sana tüm içtenliğimle sevgilerimi ve güzel dileklerimi yolluyorum.
Günün hep aydınlık olsun.