10 Mart 2010

Duygu Sömürüsü :)


Boooll limonlu bir tavuk çorbası...(Hapşuuuu! Ay pardon!). Sonrasında yanına sıcacık çay (karanfilli ve ballı) ve yanına sıcacık ıspanaklı börek (peynirli böreklerden biride olabilir. Ayrımcı değilim!! Hasta hasta ne alakası var aslında?Ama ne diyebilirim ki, canım istedi...). Ardından dinlenme ve burun çekme molası. Saatler sonra başta içim yanıyor diyenlere sonrasında bana fırın sütlaç! Ama buzzzz gibi! (Evet boğazımda ağrıyor ama ne güzel olurdu..)

Zavallı Sevgicik (duygu sömürüsünde sınır tanımam) yoğun iş temposuna eklenen hocalık görevinden sonra son zamanlarda sendelemeye başladı. Çünkü bitirmesi gereken projelerinin yanı sıra "oluşturması" gereken projeleri var. Artı önce kendisinin oturup çalışması (ki mahçup olmasın), ardından genç beyinlere yükleme yapması gereken konuları var. E bu konuların sınavları, doğal olarak da o sınavların okunması var. Önümüzdeki aylarda Sevgi'nin kendisinin sınavı var. (Muhtemelen sınav sırasında uyuyacağım). Gerçi sınav KPDS, yani telaşlanacağım bir şey değil ama ne kadar yüksek olursa o kadar mutlu olurum.

Bu arada bekleyen özel bazı çalışmaları var.

Ühüüüüüü....

Şikayetçiyim! Ama bu tempodan değil. Tempoya dayanamayan vücudumdan şikayetçiyim. Aftlar yetmedi, uçukladım. O yetmedi şimdi nezleyim durmadan hapşırıyorum. Başımın ağrısı kulağıma yayılmaya başladı. Çünkü aslında dişim ağrıyor?!

:)

Dedim değil mi, duygu sömürüsünde kesinlikle sınır tanımam!

Arkadaşlar, arada da olsa yazılarınıza bakıyorum. Ve ilk paragrafta yazdığım gibi dağılıp sayıklamaya başlıyorum. Diyeceğim o ki, hani bu kadar acındırdım kendimi bari biriniz kargo ile gönderin yahu! Amma insafsızsınız!! :D

Şaka bir yana ellerinize sağlık.

Tüm blog arkadaşlarım, sizler bu koşturmacadaki tek neşe kaynaklarımsınız.

Bu aralar bende her fırsatta (nasıl fırsat buluyorsun demeyin, pek uyumuyorum desem anlarsınız sanırım) bir şeyler deniyorum. Yakında çalışmalarımı bende sizinle paylaşacağım. O zamana kadar hamarat arkadaşlarımı izlemekle yetineceğim.

Sevgiler :)

8 yorum:

öykü dedi ki...

Ben hamarat arkads grubundan olmayan öykü :)
benım elısı becerım hıc yok
ama
koskocaman bı sevgım var
gecmısler olsun
o kadar cok calıstın o kadar cok hırpaladın kı kendını
bu hale gelmene sasırmıyorum
bol c vıtamını
bol tavuksuyu corba
bol da
istırahat !
O da ne ?
dıyceksın bılıyorum
Hanı ınsanlar boyle evlerınde
ayaklarını uzatıp yatarlar ya
tv acıp
bı saat sonrasını planlamadan uzanıp keyıf catarlar ya
ıste ondan
bılıyorum senın hayatında bu yok
delete tusuna kurban gıtmıs
yanlıslıkla sılmıssın
ama bı bak bakalım belkı gerı donusum kutusunda duruyrodur
al onu ve kullan
uzan dınlen
cıddı soyluyorum
az dınlen
bu ıs boyle gıtmıycek cunku
sevgıler gonderıyorum sana
cok cok gecmıs olsun

Zehra Gürgen dedi ki...

hiiç duygularımı sömürtemem şekerim bak ben taşındım ve iki günde evi yaşanır hale getirdim üstünede tekrar ama bu defa daha ağır bronşit oldum oturuyorum.yoo oturmuyorum yinede evde dört dönüyorum..yok yok yorma kendini o kadar bedenine de acı, bak sonra hasta oluyosun yapma böyle canım :)

SeViL ( DenizFeneri ) dedi ki...

Ömürsün !
Okurken yüzüm de tebessümler oluşmadı değil..

Yaşamın güzellikleri her daim seninle olsun dileklerimle ;
Sevgiler...

birdutmasali dedi ki...

:)
ÇOK ÇOK Geçmiş olsuuun :)
az önce sodalı kıymalı börek çıktı fırınımdan !
ADres neydi sevgiciğim ?
:=)

Sevgi Küçük dedi ki...

Öykücüğüm inanmazsın şu an aynen tarif ettiğin konumdayım ve çizgi film izliyorum. son 2 saatim böyle geçti ama birazdan kalkıp kendime Türk kahvesi yapacağım ve koşturmacama döneceğim. :)
sen neler yapıyorsun diye bloguna dalacağım önce. bir de esnememi durdurmam lazım.
geçmiş olsun dileğin içinde ayrıca teşekkür ederim. şu an bir ses var bende var ya telefon açan tırsıyor!!hani telefonu "maaaakbeeeerrr miii yaraaaabbbb" diye açsam malum bir icracımız ile karıştırılacak kadar şahane durumdayım :)
öperimmmmm

Sevgi Küçük dedi ki...

yok sen merak etme Zehracığım, asıl sen kendine iyi bak. bak bronşit filan dedin aklım gitti. :(
benimki duygu sömürüsü işte bacım, ne koparırsam diye.he heee....
hem yeni ses tonuma bayıldım daha maskülen bir hava kattı bana. dur bir ara sana bir şarkı patlatayım da için açılsın?!? :D
balkonun keyfini sür bacımmmmm :D

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Sevil, hem ziyaretin hem de yorumun için teşekkür ederim. Aynı dileğin bende senin için isterim. ve de o sütlaçtan istiyorum! :)
(arsızım diyorum bak inanmıyorsunuz!)
:)
çok sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

NuNUcum var ya, işte budur yaaa! Hemen adresimi veriyorum...
:D
Canım benim düşünmen yeterli, biliyorum ki cidden gönderir ve beni mahcup edersiniz. Ama onun yerine bu kez yanınıza geleceğim ve hem tatlı yanaklarınızdan öpeceğim sizlerin hem de mamalarınızı yiyeceğim. he heee...
çok öptüm seniiii