1 Mart 2010

Chestita Baba Marta :)


To the all friends in Bulgaria:


Chestita Baba Marta to you!

I miss you and I am so sorry for not calling you. :(

It is not because I forget you, I am sooo busy. (You know me!!)

Wish you all the best.

Kisses from a friend in Ankara. :)
P.S: Biliaaanaaaaa! Kak si, be matse? Do not forget: Obicham te mnogo!! :D
Sende unutma düdük insan, okuyacaksın bu satırları biliyorum. Yorgunum malum, uzun yazamıyorum. Ama özlediğimi yazamayacak kadar da yorgun değilim! Bu hafta kısmetse "pianitse" ile buluşacağız. Stajda kendisi! Hem de ennn tiki ortamda!! :D

4 yorum:

Damak Tadı dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
bezelye dedi ki...

merhaba,

bugüne kadar uzaktan takip ettiğim blog dünyasına bende adım attım, sürekli takip ettiğim siz sevgili yazarın beni ziyaret etmesinden mutluluk duyarım.

http://cileklilimon.blogspot.com/

Sevgi Küçük dedi ki...

Ablacığım yorumunu kısıtladım ama çoook güldüm, bil bunu! :D
Bende seni çooooookkkk öpüyorum.

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Bezelye, hoş geldin.
:)
Sayfanı ziyaret ettim. Güzel yazılarının devamını bekliyorum.
Sevgiler