14 Mart 2010

Bir Cumartesi


Yoğun programımı rağmen ne yapıp edip sosyal hayatıma zaman ayırıyorum. Dünde bunu başardım ve Gökçe ile hiç planlamadığımız bir şekilde güne başladık:

Mado'da çoook doyurucu ve güzel bir kahvaltı ile....

Yok, bir saniye öyle değil: Güne birbirinden güzel takıları çok ucuz fiyatla (ama öyle böyle değili çook ucuz) alarak güne başladık.

Ardından kolkola girip (aynı alışverişe çıkan ve de eğlenen 16lık kızlar tadında) Mado'ya geçtik ve tadı harika olan çayla birlikte sunulan kahvaltı ile güneşin tadını çıkardık.

Sonra birkaç işimizi halledip arkadaşlarla buluştuk akşam için.

Akşam yemeği ve de kahkahalarla dolu sohbetten sonra YİNE alışveriş yaparak (çoook sevimli ve de Banu Alkan havasında bir eldiven ile başka bir takı alarak) bu kez de Rumeli'ye çorba içmeye gittik.

Arkadaşımız yurtdışından geldiği için ona çorba keyfi yaşatalım istedim. İşkembesiz gece biter mi efendim? Gerçi içki içmediğim ve "sosyal içici" sayılabileceğim için rutini yapıp daha çok gece boyunca elimdeki içkiyi çevirip durdum. Bu yüzden oldukça ayıktım ama gene de çorba içerken çok keyif aldım. Çünkü sohbet güzeldi. Sofya anılarımızı kahkahalarla anlattık, yemeklerden örnekler vererek arkadaşımızın ağzını sulandırdık, nerelere gidebilir ona söyledik, alışveriş için nerelere gitmeli ve nasıl pazarlık yapmalı üzerine söyleve giriştik...Coştukca coştuk...

Bugünse güne gene sabahın köründe oldukça yorgun, üstelik operetlere en kalın tonda eşlik edebilecek bir sesle ama yüzümde bir gülümseme ve dinlenmiş ruhla başladım. Saatlerdir çizgi film izleyerek tembellik yapıyorum.

Birazdan Türk kahvemi içip "koşturmacamda nerede kalmışım" diye ajandama bakarak rutin hayatıma döneceğim.

Hepinize günlük güneşlik ve de kayifli pazarlar :)

4 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgicim kıskandırdın beni..
Madoyu çok severim, bir ara İzmir'de yemekte veriyorlardı -ki aşçıları çok çok iyiydi, nedense tutunamadı Mado ?
bak şimdi bu fotoğrafı zihnime kazıyayım kahvaltımı aynen böyle hazırlayayım :)

sevgiler

asyaselda dedi ki...

hıh oda neymiş gel sen ben sana ne kahvaltılar hazırlarım şekercim:)

Sevgi Küçük dedi ki...

Zehracığım gel güzelim birlikte de yapalım. :)
iyileşte balkonunda aynısını (muhtemelen daha da güzelini) hazırla.
sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Selda koşa koşa gelirim bak! valla billa. zaten günlerdir duygu sömürüsü yapıyorum buradan sizlere, yaramı deşme! :D
kaçtır seni arayacağım ama telefonda ürkütmek istemiyorum seni. bak istersen sana da bir makber patlatayım buradan!! :D
öperim kuzummmmm