6 Şubat 2010

Şubat Ayı Etkinliği: Eller Havaya


Aslında aralıktan bu yana "ayın etkiliği" kısmı oluşturmuş durumdayım ama hala yayınlayamadığım için şubat ayından başlıyorum.

Efendim, dün eller havaya yaptık!

Etkinliğe bakar mısınız:Ohhh şakkıdı şukkudu modunda.

Aslında etkinliğimiz minyatür sergisi olacaktı ama biz ona gidinceye kadar bitecek galiba. Gelecek cumartesi son şansımız!

Heni olurda kaçırırsak diye biz efendi gibi bir etkinlik yapalım dedik (?) sanatsal olduğu kadar sosyal bir etkinlikte olsun dedik. Yaklaşık 20 bayan bir araya geldik (bütün kızlar toplandık...toplandıkkk...toplandıkkk!) şarkılarla başladık, horon teperek bitirdik.

Aşina' da felekten bir gece çaldık. Çoook da keyif aldık: dostlukları tazeledik, kahkahalar attık doyasıya, birbirimize muzurluklar yaptık, şarkılardan fal tuttuk, diğer masalardakilerin dedikodularını yaptık, iddialara girdik, "gelecek seans" fragmanlarını konuştuk, fotograflar çektirdik..kısacası Derya Bey ve Ali Kemal Bey'in ortağı olduğu Aşina Restaurant'ta huzurlu ve güvenli bir ortamda güzel bir gece geçirdik ve anın tadını çıkardık.

Unutmadan söyleyeyim sonrasında ağırlaşan gözkapaklarıma rağmen, sabah 5'e kadar 102 oynadık. Ve ben ilk oynayışım olmasına rağmen 2. oldum.(Toplam oyuncu sayısı 3 idi) :)

Az olsun öz olsun, hepsi benim olsun!!


Not: Kullanılan resim internetten alınmıştır.

6 yorum:

asyaselda dedi ki...

kıskanabilirmiyim seni:(
şakıdım şıkıdım ohhhh benim yerimede eğlen biraz looooooluuuurrrr

Sevgi Küçük dedi ki...

canımsın benim! sen gel, biz senle de gideriz kankamı ekip :)
bende yorumunu görmeden önce kankamın son atraksiyonunu okumuş ve de dağılmıştım!!! :)
alem bu kız yaa! tam kafa dengim bak ben sana diyimmm :D

öykü dedi ki...

boyle bı eller havaya partısı var
ve ben cagrılmadım
pekı pekı
bız de sımdı jaleyle acarız muzıgı sonuna kadar
hadı eller havaya:)

Sevgi Küçük dedi ki...

kuzum gelin valla. şimdi Egeyle bende yapcaz aynısını. Jale ile Ege birbirini "yemezse" hep birlikte şakkıdı şukkudu yaparız. evde çekirdek bilem varéé :D
öperim senide cimcimem
jaleyide öperim tabeee :D

Damak Tadı dedi ki...

Çılgınım benimmmmm..

Sevgi Küçük dedi ki...

Ablacığım geldiğinde birlikte yaparız birde :)