21 Şubat 2010

Sevgi'de Bu Ay


Tamam biliyorum ay biterken "bu ay" başlığı çok da anlamlı değil ama ne yapabilirim, son saniye etkinliğim var.

Şimdi, ben ekimde ülkeme döndüm. Kendime gelmem ise aralık ayında oldu. Bu nedenle aralık ayı etkinliklerin başlangıç ayı oldu. İlk etkinliğimiz Troya oldu. (Kendime not: Bir zahmet yaz artık şu yazıyı!!)

Sonra ocak ayında ikinci etkinliğimizi yaşadık: Kraliçe Lear. Şimdilik bu etkinlik hakkında kısa bir özet yayınlıyorum: Muhteşemdi! (Çok kısa oldu belki ama öz oldu)

Şubatta etkinlik sayımız arttı çünkü kendime gelme işlemim başarı ile tamamlandı (özüme döndüm yani!) ve "haydi sevgimmmmm eller havaya" diyerek olaya başladım. Önce dışarı çıktım coştum döndüm, sonra sinemaya gittim ve şimdi son etkinliğimize sıra geldi:

Emel Sayın Konseri.

Haftaya cumartesi akşam beyleri ekip yine "bütün kızlar toplandık..toplandıkkkk" diyerek konsere gideceğiz. Zaten aklı başında hiçbir kadın yaşı kaç olursa olsun aşkını Emel Sayın izlemeye götürmez, götürmemeli! Geçen yıllara rağmen çekiciliğinden, o tatlı gülüşünden hiç bir şey kaybetmedi. Tam ifade ile "cilveli kadın" ne de olsa. :)

Hani bazı kadınlar vardır ya, duruşlarında-bakışlarında-gülüşlerinde tatlı bir çekicilik, bir zerafet, kıskanılmayan ama saygı duyulacak bir güzellik vardır. İşte Emel Sayın o kadınlardan biri.

Özetle güzel insanlar, haftaya cumartesi akşam "ell leerrrr elll leeerrr ellleeeerrrrr" diyor olacağım.

Haftanız ve de gününüz çooook güzel olsun.

Hiç yorum yok: