5 Şubat 2010

Şaşkın

Ey Hayat!

Hala beni şaşırtabiliyorsun, "Yok canımm?!" dedirtebiliyorsun ya...demek ki yaşıyorum!

Artık "senden bunu beklemezdim" demiyorum, herkesten herşey beklenir.

Artık "üzgünüm" ya da "haklısın" diyen oldu mu, biliyorum ki aslında "yanlışsın ama şimdilik susacağım, yarın öbür gün ben bu konuyu ısıtır üste çıkmaya çalışırım" demek istiyor.

Sen elinden geldiğince insanların ayağının altına dünyaları sersen, geceli gündüzlü onları düşünsen anlamı yokmuş; onlar için onların istediği bir şeyi, onlar istediğinde yapman önemliymiş ve ancak o zaman yaparsan "cici" oluyormuşsun. Geneli kim takarmış şekerim?

Karşındakini dinleyebilmek en sinirli olduğun anda bile geçmişi düşünerek kendini kontrol edebilmek önemli değilmiş, Açıp ağzını yumacakmışsın gözünü...olsun bitsin!

Belki karşındaki olay büyüyüp geri dönüşsüz hale gelmesin diye terbiyesinden susuyorsa, sen bunu "bak ağzını açıp cevap bile veremedi" gibisinden yorumlayacakmışsın.

Ve en önemlisi, dostlarını bu zamana kadar yaptıkları ile değil son dakika ne yapmadıklarına bakıp değerlendirecekmişsin.

Sanmayın ki birilerine gönül koydum. Benim bu tür tepkilerle kaybedecek zamanım yok. Demiştim, sildim mi silerim geri dönüşü olmaz.

Ben sadece tecrübelerimi paylaştım. Derseniz ki, sen bundan sonra böyle mi yapacaksın? Hayır. Ben bu şekilde davranamam, bu davrananların ayıbıdır. Ben hayata şaşırmaya devam edeceğim. Kimbilir daha kaç kez... :)

Hepinize güzel ve keyifli haftasonları dilerim.

6 yorum:

öykü dedi ki...

?
hayırdır dıyecegım ama
boyle hıssetıgıne gore
hıssetırıldıgıne gore kesın haklı nedenlerın vardır..

NarincE dedi ki...

Ben de sinirliyim bugün. Yakınlığım, ahbaplığım olmayan, sadece merhaba dediğim insanlar arkamdan laf döndürüyorlarmış, haberim yokmuş. Bir ucunu bir iki ay önce duydum, geçtiydi, kalanı da bugün geldi kulağıma. Iğğğyy korkunç, bunlardan söz ettiğime inanamıyorum. Dur anlatayım, bizim kız BİLSEM de demiştim hani. Bura için yapılan iki aşamalı sınavlara öğretmenler sınıflarından öğrenci seçip kendileri istek gönderiyorlar. Geçen yıl benim haberim bile yoktu, öğretmen bizim kızı seçmiş. Çocukları seçilmeyen kıskanç, haset dolu veliler öğretmenin bize torpil yaptığını söyleşmişler aralarında. Ben bugün duydum, sinirden öleceğim. Torpil yaptıysa bu çocuk yalnızca uzmanların uyguladığı, sonuçları, puanlamaları kimsenin göremediği, okullara yalnızca kabul edilen öğrencilerinin listeleri bildirilen, 1950 çocuk arasından seçilmiş 70 çocuğun arasına girmeyi nasıl başardı bu kız? Okul açılsın da gidip hadlerini bildireyim diyorum, öğretmene de iftira bana da. Ne ayıp! Bak sinirden çatlayacağım yaaa. Canını sıkmiim. Oh be döktüm içimi.
Sen şuralara bi yerlere dök içini rahatla köşesi açsana gülüm?

Başak BAŞOL dedi ki...

Sevgicim,

Bu ne şiddet ne celal!!!Kim kızdırdı seni bu kadar...
Korkma biz o dediklerini yapmayacağız ,en azından ben..:)))

Sevgiyle Kal...

Sevgi Küçük dedi ki...

:) Canım benim boşver, geçti gitti ve de bitti! :D
herkes layığını bulur sonuçta
biz keyfimize bakalım Öykücüğüm

Sevgi Küçük dedi ki...

:)))
senin canın sağolsun Başakcığım.

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım izninle yorumunu yayınlıyorum. İnan okuyunca çok üzüldüm. Nasıl kendini bilmez insanlar var ya? Çok ayıp.
Ama ben dediğim gibi bu durumlar onların seviyesini gösterdiği için artık hiiiççç umursamıyorum. Onların kaybı benim kazancımdır diyorum. Kısaca onları zerre umursamıyorum çünkü buna bile değmezler.
Meyve veren ağacı taşlamış onlar, en güzel cevap aslında susup umursamadığını göstermek.
Çok öpüyorum seni de tatlı kızını da