11 Şubat 2010

Pippi Uzunçorap


Ahhhh neden bitttin seeennn?? Son sayfayı gözlerim yaşlı okudum. :(

Nasıl da keyifli nasıl da eğlenceli bir kitaptın.

Sevgili Pippi Uzunçorap, son zamanlarda okuduğum en keyifli karakterlerden birisin sen. İnsanüstü yeteneğinle herşeyi ve de herkesi tek elinle havaya kaldırmanı mı sevsem yoksa cehaletinden olayları "farklı algılaman"ı mı? İkincisini daha çok sevdim sanırım, özellikle okulda verdiğin tepkilere bayıldım.

Aslında ne masum ne iyi niyetli bir çocuksun. Ama "alışılmışsın dışında" olduğun için herkes sana kötü gözle bakıyor. Gerçi bu yıldırmıyor seni ve tüm yapılanlara en cömert halinle teşekkür ediyorsun.

Hayal dünyasında yaratılmış en aykırı ve de en masum karakter sensin. Hırsızlara davranışını unutmak mümkün değil.

Annesi melek, babası siyah adamların olduğu bir adada kral kaç çocuk var ki? Kaç tanesi çillerini güneşlendirmek için piknik yeri arar? Peki kaçı yemek yapma konusunda senin kadar beceriklidir? Koskoca villayı tek başına çekip evirmek kolay mı Pippi?

Biliyor musun, seni şimdiden çok özledim. Keşke maceraların bu kadar çabuk bitmeseydi. :(

Umarım kısa süre sonra tekrar buluşuruz. O zamana kadar Bay Nilsson'a ve atına iyi bak. Annika ve Tommy' e de selam söyle.

8 yorum:

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Kitabı okumak değil, yaşamak güzel olan. Bende senin gibi okuduğum bir kitaptan bu kadar çok etkilenmiştim. Adı Piraye idi. Basit, bilinen ama son sayfasında beni ağlatan bir kitaptı. Bu okuduğun kitabı da çok merak ettim. Belki pippi ile bende tanışır onu hayallerime konuk ederim. Şu anda okuyabildiğim sadece ders kitaplarım.
Sevgiler

Başak BAŞOL dedi ki...

:))))

Ben seveceğine emindim beni ;)

Sevgiyle Kal..

NarincE dedi ki...

Çocukluğumun çizgi filmiydi, yanda duran bozulmayan saçlarına ve uzun çoraplarına hayrandım. Yıllar neden böyle çabuk geçiyor sanki?

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgiii bende istiyommm..

Sevgi Küçük dedi ki...

Sedacığım o kadar sevimli ki...Tamam bizim gibi koca koca insanlar için çok hayal bir karakter ama o kadar sevimli tepkileri, o kadar güzel cevapları var ki! pek bilmiş bir tip anlayacağın. :)
Umarım okur ve seversin sende.
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Seni sevmemek mümkün mü Başakcığım? :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Ah Neclacığım sorma, valla okurken yaşlı hissettim kendimi. İzlediğim günleri dün gibi hatırlıyorum. Halbuki kaç zaman olmuş. Belki de o yüzden hoşuma gitti. Nostalji yapmış oldum. :)
Sevgiler ve güzel haftasonları canım benim :)

Sevgi Küçük dedi ki...

He heee...Artık komiu olduğumuzda veririm kitabı.Malum, borçlarım epey birikti :)