4 Şubat 2010

Mutluuuuuu


Gonca geldii Gonca geldiii Gonca geldiii Gonca geldiii Gonca geldiii Gonca geldiii Gonca geldiii Gonca geldii Gonca geldiii Gonca geldiii Gonca geldiii Gonca geldiii Gonca geldiii Gonca geldiii


Son 6 saattir ağzımdan başka şey çıkmıyor. :)

Havalarda uçuyorum. Zıp zıp zıplıyorum çünküüü Goncam gelmişşşş! :D

Gerçi Gonca'nın gelişini resmi olarak 2 saat kadar önce öğrendim ama öncesinde Gökçe'ye telefon açıp "Ben sana diyeyim; Gonca gelmiş!" dedim.

Detayları anlatmıyorum çünkü Gonca sinir oldu bize. Neden olmasın ki? Kızcağız sürpriz yapmak için en saf düşünceleri ile planlar yapsın, insanlardan yalanına ortaklık etmelerini istesin sonra Sevgi ile Gökçe saniyesinde olayı çözüp bir de birlik olup onu işletsin!

Hi hiiii....

Ne yazık ki sevgili dostum sadece 48 saatliğine burada olacak. Ama olsun, buna da şükür!

Ben şarkıma dönüyorum izninizle: Gonca geldiii

:)


9 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

resmen gülüyor :)
mutluluğun resmi olmuş bu !!!

NarincE dedi ki...

Gözün aydın tatlım.

Sevgi Küçük dedi ki...

eveett değil mi? nasıl da tatlı gülüyor! :)

Sevgi Küçük dedi ki...

çok sağol canım benim. kısa ve öz bir ziyaret olacak ama olsun, 2 yıldır görmüyorum nasıl sevindim anlatamam :)

öykü dedi ki...

Gozun aydın
yuzunden gulucukler eksık olmasın

Sevgi Küçük dedi ki...

Sağol canım benim. Seninde öyle... :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Sağol canım benim. Seninde öyle... :)

Damak Tadı dedi ki...

Gonca gelmeden tüm blog alemi duydu geleceğini..Sözde kız süpriz yapacaktı.Ben Gonca'nın yerinde olsaydım.......!


Hadi hadi gözün aydın olsun..)))

Yakışıyor sana herşeyler..)Öperim çok çok tarafından..

Sevgi Küçük dedi ki...

bende öperimmmm seniiiii :D