18 Şubat 2010

Minik Ricalarım


1. Haftasonları 2 değil 16 gün olsun. En azından 4 haftasonu böyle olsa bana yeter!!

2. Hasta olanlara gerekli teknik destek sağlanarak (eğer yoksa notebook, kamera vs) evden çalışmalarına imkan verilsin.

3. Baş ağrısı nedeniyle işten izin almak zorunda kalan ve "Onlar çalışıyorken ben evdeyim. Tamam hastayım ama evdeyim" şeklinde vicdan azabı çeken işkolik kişilerin evlerine çikolata filan gönderilsin, moralleri düzeltilsin.

4. Sinüzit ve faranjit (umarım isimler doğrudur) hem tıp literatüründen hem de insan yaşamından kaldırılsın. Hatta gerekiyorsa ayıplansınlar ki kimseyi hasta etmesinler. Bakın ilk adımı ben atıyorum: Cıııkkk cıkkkk...Yakışıyor mu size benle uğraşmak?

5. Eve geç gelen ve geldiğinde de ya uyuyan ya da iş yetiştiren anneşkosuna ilgilen(e)mediği için küsen Ege'nin kalbini geri kazanacak hediyeler ne olabilir diye yardımcı siteler oluşturulsun.

6. Gecenin bir saati çalışmak zorunda kalan zavallı ve de hasta insanlara diğer blogtaki arkadaşları sadece yaptıkları leziz yiyeceklerin fotograflarını göstermesin, motivasyon amacıyla bir de sıcak sıcak evlerine getirsin! (Şansımı çok zorluyorum değil mi?) :)

7. Antenia (?) Banderas her gün film çeksin ve her gün bunlar yayınlansın.

8. Bu süreci atlatmak için durmadan içtiğim ve "kötü alışkanlık" dediğim içecekle ilgili kampanyadan Audi bana çıksın.

9. Rüzgar varken dışarı çıktığım anlarda şapka takmam gerektiğini biri mutlaka bana hatırlatsın.


Not: Kullanılan fotograf internetten alınmıştır.


4 yorum:

birdutmasali dedi ki...

faranjit- sinüzit ! :((((
ömrüm geçti çocukluğumdan beri onlarla :(((
geçmişler olsun canım.
tüm dileklerin kabul olsun :)

Sevgi Küçük dedi ki...

:(
çok teşekkür ederim sevgili NuNu.süründürüyor resmen.
ve teşerkkür ederim, umarım hepsi gerçek olur. :D
sevgiler

öykü dedi ki...

Çok gecmıs olsun sevgıcım
ne zaman bıtecek bu kölelık:(
ne zaman doneceksın aramıza
cok ozledım

Sevgi Küçük dedi ki...

çok sağol Öykü insanı.
bugün ki sesim inan Bülent Ersoy'u bastırır!! :)
köleliğe gelince...o birkaç on yıl daha sürecek. ama inan elimden geldiğince buralarda olmaya çalışıyorum.
kocaman öperim seniiiii