26 Şubat 2010

Mega


Sabah işe gitmek için hazırlanırken bir yandan da gündemi takip için televizyondaydı kulağım.

Tarkan'ın gözaltına alındığını duyunca hem şaşırdım hem şaşırmadım. Ne yazık ki bir çok ünlü insanın kumar, alkol, uyuşturucu vb sorunları var. Yükseldikçe yalnız hissedip bu tür sahteliklere sığınıyorlar belki de.

Her neyse, bu haberin üzerinden saatler geçti ve ben bu kez akşam haberlerine göz atıyordum. Malum gündem içimi sıktığı için kanalları dolaşmaya başladım ve duyduğum ilginç bir haber üzerine RTL' de karar kıldım. Bazen başka ülkelerin haberlerinde çok eğlenceli şeyler olabiliyor, bu da onlardan biriydi. Derken haber bitti. Ben ardından gelecek olan haberi beklerken ekranda Tarkan'la burun buruna gelmeyeyim mi?

"Ne oluyor yaaa?" derken haber spikeri konuşmaya başladı:

"Türk Megastar Tarkan İstanbul'da gerçekleştirilen bir operasyonla gözaltına alındı. Şarkıcının ....."

Nasıl yani diye şaşkın şaşkın ekrana bakakaldım.

Yanılmıyorsam Gelincik anlatmıştı "Biz Tarkan megastarım dediğinde inanmıyoruz ama o gün Rusya'dan birileri sordu" filan diye.

Evet Almanya' da Türk nüfusu fazla diye haberlere almış olabilirler ama sonuçta adam RTL'de bile megastar olarak geçti! :)


Not: Kullanılan fotograf internetten alınmıştır.

2 yorum:

öykü dedi ki...

Fransa da La fayette yım
dolasırken kulagımda Tarkan

sureklı tum parcaları calıyor
sankı Turkıyedeyım
once yadırgamıyor ınsan
sonra

nasıl yanı dedım?

parıs teyım ve sureklı tarkan calıyor sagda solda
hatta la fayette te !

Tarkan gercekten dunyanın dınledıgı
kabul ettıgı bı sanatcı
Bu konunun ıcınde olması
bu olayı yasaması acı verıcı

Sevgi Küçük dedi ki...

Öykücüğüm şakası bir yana aslında gerçekten tanınan, bilinen ve dinlenen bir şarkıcı. Ama seninde belirttiğin gibi böyle bir olayın içinde olması hem imajını çok zedeledi hem de onu rol model alanlar için çok kötü oldu. :(
Bazen onlara çok acıyorum çünkü bulundukları yerde gerçekten yalnızlar.
Ne diyeyim Allah ıslah etsin.