3 Şubat 2010

IPad Ve Bir Grup Sıpa


Eyyy Romalılarrrr

Aziizzz halkımmmm

diye başlayan bir e-posta attım hayatımdaki ennn özel dört adet sıpaya!

Dedim ki "Duydum ki bu sene 22 (?!) oluşumu nasıl kutlasak, neler yapsak, acaba ayaklarını mı yıkasak diye ortalıkta fır dönüyormuşsunuz. Bende size bir yardımım dokunsun istiyorum ve de işte bunu alabilirsiniz diyorum. Ve boool booolll size dua okuyorum hem varlığınız için hem de dolar artmasın da alabilin diye"

Sonra...sonrasında bir açtı telefonu "kelin merhemi olsa önce kendine IPhone alır be! Utan utan, IPhone una ve de boyuna posuna bakmadan el kadar çocuktan neler istiyorsun.Tuuuu" dedi kapadı. (Gökçem söylediklerini birazzcık çarpıtmış olabilirim!Böyle demesende demekten beter ettin!) :)

Diğeri taaa Norveçlerden mesaj atıp "ayol asıl siz bana bundan alın ki sizi affedeyim, geçen sene doğumgünümü unutmuştunuz terbiyesizler" dedi.

1 numaralı kardeşi arayıp "E ben sana mektup yazdım? Hani cevabı?" dedim. İşyerine 200 usd yi geçen bağlantılı mailler gelmiyormuş!! Ba baaa baaaa! Ha haaayyt dedim ve hemen ev adresine gönderdim. O gün bugün kendisinden haber alamıyorum?!

2 numaralı kardeşe pazar günü sordum cevap "dikkate bile almıyorum!" oldu.

Bu yeni nesil nedir yaaa? Cııkkk cıkkk...Hiç terbiye saygı kalmamış. Yeni bir sıpa grubu istiyorum, duyurulur! E bir gün sizde İzmir plaka takacaksınız! Hıhh!

(Sevgi çeneyi havaya diker, hışımla arkasını döner ve sahneyi terk eder)

Hiç yorum yok: