21 Şubat 2010

Haftalık Menü


Bildiğiniz üzere Soyfa'dayken haftalık olarak menümü hazırlar, elimden geldiğince de uymaya çalışırdım.

Bu haftadan itibaren menü oluşturacağım. Öncelikle dolaptaki malzemeleri bitirmek istediğimden menüm şu şekilde oluştu:

Pazartesi

Kereviz yemeği ve yeşil salata

Salı

Kavrulmuş pazı (yoğurtlu)

Çarşamba

Süzme yoğurtlu buğday mezesi (Tijen'in "Turunç Kokulu Düşler"inden sayfa 203. Ama ben aşurelik buğday kullanacağım)

Perşembe

Yoğurtlu kereviz salatası ve havuç salatası

Cuma

Dışardayız!

Cumartesi

Mantarlı bulgur pilavı

6 yorum:

asyaselda dedi ki...

öğğğğk:D
ne biçim menü bu böyle aç kal daha iyi:)
insan köfte,kuru fasulye,börek,tavuk,dolma,sarma,filan yazar öğğğğğğk tekrar ot bunların hepsi..:D:D:D:D:D:D:D:D

öykü dedi ki...

Ben sevdım bu menuyu tam benlık:)
aynen uyugulanabılır
sevgılerımle sevgı ınsanı:)

Sevgi Küçük dedi ki...

:))) ay ilahi Selda yaaa! alemsin valla. yalnız bilmem farkettin mi, sadece bir öğün yazılı!! öğlenleri gelsin adana kebaplar gitsin acılı ezmeler/tel kadayılar/çiğ köfteler/lahmacunlar ve de hamburgerler!! :D
gördüğün gibi asıl orada coşuyoruz!! :D
çok bu da çok coşkulu oldu.sen en iyisi benim içinde kebap ye oralarda, bende otuma döneyim. ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

Öyküm gel uygulayalım sonra fotograflar Seldaya nispet yaparız!! :D
özlettin kendini

birdutmasali dedi ki...

:))))
iyi fikir :)

Sevgi Küçük dedi ki...

değil mi? :)