10 Şubat 2010

Gremlinler




Yıllar önce izlediğim bir filmdi. Aslında bir seriydi bu.


Kimi zaman komik kimi zaman ürkütücü sahnelerle ekran başına çivilenmiş izlerdik.


Bilmeyenler için anlatalım:


İlk filmde dünya tatlısı bir canlıyla, şeker mi şeker bir Gremlinle, tanışırız.


Koca koca gözleri, hüzünlü masum ve sevgi doludur.


Parlak tüyleri ile göz doldurur.


Sahibi (ya da arkadaşı) bellediği kişiye uysaldır, mırıldar durur. O üzüldü mü üzülür, sevindi mi sevinir. Ay kıyamam, ne dostcanlısıdır bunlar yaa!


Hani bir ara modaydı ya Furbyler işte aynen onlar gibi, böyle sımsıkı sarılası yaratıklardır.


Ancak...Ah işte her güzelin bir kusuru vardır demezler mi kuzum? Bunun da var. Gerçi öyle çok önemli bir şey değil; eğer saat 12'den sonra su ve yiyecek verirseniz bu dünya tatlısı yaratığın asıl yüzü ortaya çıkıyor.


Ya yaa...İşte ortaya çıkan aynen bu:



Kocaman ve sipsivri dişler, pürüzsüz deri yerine kalın ve dikenli bir deri, şeytani bakışlar...Aman aman! Evlerden ırak!!!


Gerçek yüzleri ortaya çıkınca da kendine yemek veren, onu seven eli koparan bir tip bunlar.


Uzun zaman oldu izlemeyeli. Ama yakınlarda sağolsun bir "fragman" gördüm, aklıma düştü.


Kimbilir belki çok sevdiğim birini çağırır pizza eşliğinde birlikte izler, eski günleri yadderiz. :)


O zaman size daha detaylı daha güzel yazarım.


Not: Aslında filmlerin girişinde bir açıklama olur "olayda geçenler tamamen hayal ürünüdür" diye...cıkk! Siz bu filme iyi bakın. Bir gremlinin karşınıza ne zaman çıkacağı belli olmazmış, yaşadım öğrendim. Ben buraya bir fotografını koyuyorum, etrafınıza daha dikkatli bakın ve görürseniz hemen oradan kaçın!!! :)



2 yorum:

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

ya aklıma geldi şimdi:) ben defalarca izlemiştim:) tabıı ozamanlar oyle testere, son durak gibi psikopatlar tarafından yazılmış:P filmler daha yok:)bence gremliler onlardan daha sevımlı kalır ama ben nası korkmustum yatagımın altından cıkıcak dıye:P:P
hatta bır peluş oyuncagım vardı yatagımın uzerınde dururdu:) onu bıle kaldırmıştım ehehhhehe ne gunlerdi yaaaa:)))

Sevgi Küçük dedi ki...

Salihacığım hani son bölümde bir de gelin olan vardı hatırlıyor musun? halaaa aklıma geldikçe kikirdiyorum. esir aldığı admın yüzü gözü ruj lekesiydi...:)
dediğin gibi o zamanlar böyle psikopat filmler yoktu. e ne yapalım bizde bunlarla idare ediyorduk :)
not: ben sadece son lezzetine yorum yazdım ama takip ediyorum her biri birbirinden güzel. ama diyette olduğum için sizleri görmezden ve de bakmazdan geliyorum :D