13 Şubat 2010

CumCum


Herkese kocaman ve de ennn güneşlisinden, ennnn gülücüklüsünden bir günaydın! :D

Sabah neşemiz bol olsun.

Aslında şu anda ağıtlar yakıyor olmam lazımdı çünkü:

1. Uyanmam gerekenden 2 saat geç kalktım.

2. Bütün programlarım 2 saat gecikti.

3. Ve bugün çok yoğunum!

4. Okumam gereken yaklaşık 500 sayfa var! Hi hooo hooooo (Dikkat 7 yaş üzerini bu cümleden uzak tutunuz çünkü az önce okuduğunuz cümle delirme efekti katkılıdır)

5. Aynı anda hem kuaföre, hem gelecek misafirime hem de başka bir randevuma nasıl yetişeceğimi bilen var mı? Evet evet, bende aynısını düşündüm. Şu an beni laboratuarda kopyalıyorum! :P

6. Okumam gereken 500 sayfanın dışında (hi hoooo hoooo) okumam gereken bir 150 sayfada ayrıca var! Aman de ne güzel...

Liste aynen bu tür motive edici cümlelerle (!) devam ediyor.

Hepsinin farkındayım. Şu anda ellerimi havada sallayarak "aaaaaaaaaaaaaaaaaa" çığlıkları içinde evin içinde deli gibi koşturmam lazım. Ya da aynen yazı fotografı gibi olmam lazım! (Kullanılan fotograf internetten alınmıştır)

Peki ben ne yapıyorum? Sakin sakin oturuyorum bu bir! Elimde kahve fincanım, CNBC-E' de Madagaskar Penguenleri' nin maceralarını izliyorum. Bu da iki!!

Hayat kısa neden kendimi strese sokayım? Nasıl olsa bir şekilde hepsini yaparım. Bu dünyada ne yarım kalmış ki? :)

Sizlere de stressiz, neşeli ve bardağın dolu tarafının bol olduğu bir gün dilerim! ;)

Hiç yorum yok: