13 Şubat 2010

Bir İtiraf


Öncelikle hemcinslerimden özür diliyorum, bu belki de sizi kızdıracak bir yazı.


Ben sevgililer gününe inanmıyorum ve de kutlamıyorum.


Sanmayın ki BHA unutuyor vs de ben kendime kılıf buluyorum. Alakası yok! Tam tersi o benden duygusaldır ama ikimizin ortak tercihi "tüketim günü"nü kutlamamak şeklinde.


Herşeyden önce şu güzel cümleyi unutmayalım:


Güzelliğin beş para etmez şu bendeki sevda olmasa!


Aynen böyle. Ne fiziki güzellik, ne alınan hediyeler/yollara dökülen çiçekler/giyilen kıyafetler/sürülen kokular, ne kulağınıza söylenen tatlı nameler beş para etmez eğer ki o kişiyi sevmiyorsanız. Sivrisinek vızıltısı gibi gelir herşey ve malum, sinek küçüktür ama mide bulandırır.


Biz bu olaya harcayacağımız saçma sapan zamanı ve de parayı daha güzel şeylere harcamayı tercih ediyoruz.


Eğer biri size sevgisini yılda sadece bir gün gösteriyorsa...pardon da, hala neden hayatınızda???


Neyse, kimsenin işine burnumu sokmam. Bu sadece kişisel fikrim.


Hepinize her gününüzün sevgililer günü olmasını diliyorum. :)


Hep sevgiler...hep güzellikler!


Not: Kullanılan fotograf internetten alınmıştır.


8 yorum:

Başak BAŞOL dedi ki...

Sevgiciğim,

İşte ben bu yazıyı ayakta alkışlarım canım arkadaşım...Geçen sene bir benzerini ben yazdım.Yarında protestosunu fırsat bulursam bloğumdan yapmaya çalışacağım...

Bu güzel yazı için seni tebrik ederim...

Sevgiyle Kal...

Bora-MAN dedi ki...

Doğru diyorsun yarın arkadaşlarla mangala giderim o zaman ben bunun üzerine :D

öykü dedi ki...

kesınlıkle aynı fıkırdeyım..

Sevgi Küçük dedi ki...

Başakcığım çok teşekkür ederim. Samimiyetle söylüyorum çok gereksiz bir gün. Aslolan yarın yada başka bir gün telefonu açıp "seni çook seviyorum" diyebilmek. Bu ailenden biri olur, sevdiğin olur, dostun olur...farketmez. Ama sonuçta hareket daha doğal ve içten olur. :)
Protestona tam destek veriyorum!
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Haydi herkese mangala diyorum bende o zaman :)
İyi eğlenceler

Sevgi Küçük dedi ki...

değil mi Öykücüğüm? :)
öperimmmmm

asyaselda dedi ki...

şişşşt kardeşimmmm karıştırma insanların kafasını:):):):)
canım ya şaka bir yana bende hoşlanmıyorum bana sürpriz yapılacağını yada güzel sözler duyacağımı bildiğim günlerden.
mesele hediye değil kardeşşşş mesele hediyeyi hiç ummadığın andaalmaktır:)öpüyorum:)

Sevgi Küçük dedi ki...

canım benim! valla hediye almak isteyen alsın :D
kesinlikle karışmam.
:)
ben de senin gibi ummadığım anda gelen hediye ve sözleri seviyorum.