2 Şubat 2010

Ben Ve Mim :)


Tamam tamamm! Devamsızlıktan aldığım cezalar boyumu geçti. Koşar adım geldim bende. Bundan sonra da düzenli devam edeceğim, inanmayan yarın buyursun!! :)

Mimim gelmiş, bende geldim. Sevgili Neclacığım' ı mimlemişler o da beni mimlemiş. 7 maddede kendimi anlatacağım.

****

Uff...Siz görmediniz ama kaçıncı silişim bu.

İnsanın kendisini anlatması zordur ya, cidden zormuş. Özele girmeden kendini anlatmak ise facia!

Peki, bir daha deneyeyim:

1. Okumadan duramam

Bunu görmüşsünüzdür zaten. Okumaya hevesli bir çocuk olarak doğmuş, okuma öğreninceye kadar annemle babamı yemiş bitirmiş (onlarsa inatla yaşıtlarımla öğreneyim diye uğraşmışlar ve başarmışlar), kütüphane tepelerinde büyümüş ve de şu ana kadar ömrünü okuyarak geçirmiş bir insanın. Ama bazıları gibi "ay bir okurumm birrr okurummm" demekten ziyade benimkisi yemek içmek, nefes almak gibi bir şey.

2. Gezmeyi çok severim

Sırtıma çantamı takayım, kulağımda müzik bol bol gezeyim, fotograflayayım, sergilere-müzelere gideyim...Ohh! Benden daha mutlusu yok!

3. Birazcık (?) düzen takıntılıyımdır

Bunu açmaya gerek yok sanırım, soru işareti yeterince net anlatıyor.

4. Kalabalığıda yalnızlık kadar severim

Yalnız kalmaktan hoşlandığım (hatta çok sevdiğim) kadar kalabalığıda severim.

Bu durum madde 5 ile ilgili sanırım.

5. Bukalemun gibiyim (bakınız: yazı fotografı)

Hangi ortama girersem gireyim ya da nereye gidersem gideyim, bir bakarsınız ki 10 dakika sonra oralarda yıllardır yaşıyormuşum gibi olmuş. Bazen diyorum altımdan zemini çekin Nepal' i koyun, ben aynı! Onu alın Somali' yi koyun ben gene aynı! 10 dakikada geyik yapacak grubumu oluşturmuş olurum! :)

Ha diyelim ki kimseyi bulamadım, o zamanda kendi kendime eğlenmeye başlamışım demektir. Bunun nedenleri doğal olmam ve değişikliklere kolay adapte olmam.

6. Çok şeker bir insanımdır ve herkesle iyi geçinirim.Amaaaa...ola ki karşımdakini sildim o zaman bitti işte.

Birini sildiğim zaman, ki inanın o ana kolay gelmem ben, öldürseniz dönmem. Çünkü bu öylesine alınan bir karar değildir. Zorlamış ve sabrımı haddinden fazla sınamıştır. O andan itibaren o yoktur benim için. Ne yaparsa yapsın zerre umursamam. O hiç var olmamış, hiç yaşamamıştır.

7. Durmadan söylenen ve harekete geçmeyip sadece bıdıyan insanlara dayanamam.

Hayatımda yakınımda ne olursa olsun etrafımda enerjimi düşürecek, beni dibe çekecek insan istemem. Dostumda düşmanımda zeki ve (kendince) verimli olmalı. Aptal şeylere ve insanlara, basit kafalarla plan yapanlara tahammülüm yok. O zaman otomatik olarak madde 6 uygular ve "O kimdi??" derim.

Benden bu kadar. Zor oldu ama çok özele girmeden yazabildim.

Bende bu mimi yazmak isteyen herkese gönderiyorum. Hadi bakalım tıkırdayın! :D

6 yorum:

Imge dedi ki...

Şekerim ben de mimlemiştim seni ama baya oldu... Yoğunluk arasında görmediğini tahmin ettim, yine de söylemeden geçmeyeyim dedim..:)
Sevgiler..

Zehra Gürgen dedi ki...

ben zaten ilk ikisini biliyordum :)
yalnızlık ve kalabalık konusu bende de aynı..bende mimi yanıtladım bugün, zordu ama başardım he heeeee

NarincE dedi ki...

Çok özele girmeden zor gerçekten. Ama olmuş işte.
Ayy yalnız ben çok ümitsizliğe düştüğümde, suratsız olurum, enerjini dü
şürürüm. En iyisi o günlerde yaklaşmayayım sana. Hava soğudu bu sabah, hayırlısı.

Sevgi Küçük dedi ki...

İmgeciğim vallahi görmedim. Zaten diyorum ya bu aralar (son 2 aydır neredeyse) epey devamsızlık yaptım. :(
Çok özür. Akşam eve gelir gelmez ona bakacağım. Aynı mimse bir de senin için diğer 7 yi yazarım ;)
Çok sevgiler canım

Sevgi Küçük dedi ki...

Zehracığım günaydın. Akşam gelince bir okuyayım bakayım, komşum nasıl biriymiş :)
Ay çok güldüm. Ayol yarın yanyana otursak bir arada yazarız :D

Sevgi Küçük dedi ki...

Canımmm benimmmm! Ayol olur mu öyle şey? Asıl sen beni öyle durumlarda gör: dünya ile bağım kesilir! Ben anlık suratsızlıkları saymıyorum, o çok doğal. Ama bazı insanlar vardır ya sırf seni kötü hissettirmek için dolanır etrafında "ay bu niye şöyle, hayat neden böyle vs" senin umutsuzluğun ve de mutsuzluğunla beslenen..işte ben onlara kılım. ve çok pis bozarım! :)
yoksa hayatta gülmek de var ağlamak da. yani sen her durumda başım üstündesin :)