3 Şubat 2010

Ben Ve Mim (2)


Evet gene ben ve gene benden 7 şey! Meğer İmgeciğim'de beni taa ne zaman aynı mimle mimlemişte ben devamsızlıktan görmemişim.

O zaman ne yapıyoruz? 7 bilgi daha yazıyoruz.

1. Pinokyo kolleksiyonum var

Şimdilik kendi çapında bir kolleksiyon. Prag'dan aldığım Pinokyo ile başladı, ardından İtalya - Bulgaristan ve hatta Oyuncak Müzesi ile devam etti. Halen çalışmalarımız devam ediyor. Önümüzdeki aylarda Norveç var. Bir gün fotograflarını koyarım.

Neden Pinokyo derseniz...inanın en ufak fikrim yok. Zaten biriktirmeye başlıyorum diye başlamadım, öyle denk geldi. Şu an birbirinden farklı Pinokyolar evimizi süslüyor. Belki renklerinden, belki masalın sonundan dolayı. İnanın gerçekten sebebini bilmiyorum.

2. Bir kolleksiyon daha: Yurtdışından toplama "buzdolabı süsleri" kolleksiyonu

Ben buzdolabına asmıyorum bu "magnet" denen süsleri. Altlıklar aldım, sanki tabloymuş gibi dizili tutuyorum. Bazen elimde kahvem karşılarına geçip anılarımı tazeliyorum.

3. Saçlarımı kestiremiyorum

Yakında üzerine basıp düşeceğim! Tamam biraz abartmış olabilirim ama herşey bir gün Ekin' in "Bak düğünüme bu saçlarla gelme, uzat öyle gel" demesiyle başladı. O zaman uzatamıyordum, şimdide kestiremiyorum. Hatta uçlarındaki kırıkları aldırmak ifadesi benim için 0.000001 cm kestirmek anlamına geliyor ki bu da hem benim için hem de kuaför için nasıl bir strestir tahmin edemezsiniz!

4. Galiba yeşil renge taktım

Yıllarca mavi renge takıntılı dolaştıktan sonra son 5 yıldır elimi neye atsam yeşil olanı seçmiş oluyorum. Gerçi tüm renkleri severim ve bu renkli kişiliğim kıyafetlerime yansır; en ciddi ve de grili kıyafetlerde bile aradan bir renk cümbüşü (örneğin kıyafete tamamen uyumsuz ve cıvıl cıvıl küpeler) çıkıverir.

5. Van Gogh (bakınız: internetten alınan yazı resmi)

Küçükken annem bana Van Gogh okurmuş. Bende minik ellerle resimleri severmişim. O bilgiler beynime nasıl işlemişse yıllar sonra "Bu şu şu eseri değil mi? İyi de ben bunu nerden biliyorum? Herhalde bir yerde okudum!!" derken annem gelip durumu anlattı. O zamandan beri bir takıntı olmuş Van Gogh ve renkleri. Sanırım önceki maddedeki mavi takıntımda buradan geliyor.

6. Yağmur ve kar

Sonbahar çocuğu olduğumdan mıdır nedir, kar veya yağmur yağdığında (ve de öncesinde) herkes bunalım olurken ben daha da neşeli olurum. Böyle hava gıpgri bulutlarla dolsun, hatta kararsın iyice...ohhh nasıl da güzel olur. İçim açılır resmen!

7. Bir önceki maddeden sonuç: Ben asi koyunum!

Herkes gider Mersin' e ben giderim tersine!! :D

Hiç yorum yok: