13 Ocak 2010

Repertuar


Sabah gözlerimi açtığımda kaşlar hafif kalkık uzaklara bakarak Erol Evgin'vari bir tarzla:

Ben imkansız aşklar için yaratılmışııımmmmmm

diyordu.

Ardından hazırlanıp çıkarken bu kez mikrofonu Fatih Ürek aldı eline ve "hobaaa...hobareyyyy" diyerek "hayyydiiiiii liii liiii liiiiiiiiiii lii liii liiiiiiiiiii li yaarrr" ı söylemeye bayladı. Hayır şimdi adama eşlik etmesem ayıp olacak diye bende bir yandan yürüyüp bir yandan eller havaya moduna geçtim.

Servise yaklaştığımda içimdeki işkadını beni yeni güne Zamfir'den bir parça ile hazırlamaya karar vermiş olacak ki müzik anında değişti. Flütün tatlı nameleri ile mest araçtan içeri girdim.

Ondan sonra bir sessizlik oldu ama o da ney? Bu kez dış dünyadan gelen sesler nedeniyle, ki kendisi Gülşen'den Bir An Gel, bir parça beynime yapıştı!!! İşe gelirken zihnimde tek "şip şaakk" kısmı kaldığı için saat 10' a kadar onu söyledim durdu. Tabii içimden, çevreme rahatsızlık vermeden!!

Şu anda ise "Muratgil'in damındaaannn hoopplayamadıımmm" çalıyor.
Acaba diyorum bu içimdeki müzikal canavarı eğitime göndersem ve de sahnelere mi sürsem? Maşallah benden çok parça biliyor.

Ben mi? Ben şu an kendi halimde Maksim'den Croatian Rhapsody takılıyorum. :)

15 yorum:

Başak BAŞOL dedi ki...

Sevgiciğim,

Ne kötü birşeydir değil mi o?Ağzına takılı verir bir parça,sen istemeden tekrar eder durursun onu...Helede sesin benim ki gibi tam bir faciaysa,yandı çevredeki zavallılar.Ama neyse sen en azından içinden söylemeyi başarabiliyormuşun:)))


Sevgiyle Kal

Sevgi Küçük dedi ki...

Ah Başakcığım sorma, bende ses kötü. Hadi neyse dışardan ses duyulmuyor ama o eller havaya modum var yaaa...işte o an benim bittiğim andır!! :D
Çoook öpüyorum seni

öykü dedi ki...

Her kapıdan ayrı ses gelıyor bazen gectıgın yerlerden

her bırı ayrı telden
ve kakafoni yaratıyor

sen ıse
hızlı adımlarla ordan bı an once uzaklasma derdıne dusuyorsun..

birdutmasali dedi ki...

:))))))
:)))))))))))
ömürsün..
neşen çok olsun.
ne güzel işte !

meltem dedi ki...

ahhaaaahaha süper repertuarda pek genişmiş hani:D

Tijen dedi ki...

Keyfin, neşen daim olsun Sevgi'ciğim!

NarincE dedi ki...

Ağıza takıldı mı kurtulması zor oluyor bir şarkıdan. Kendimi Tarkan söylerken bulunca kızardım eskiden. Şimdi kızmıyorum valla, genişledim. Öyle ki su gelir güldür güldür gel de yar beni güldür bile dolanabiliyor dilime.

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

ya bazen ıstemedıgım sevmedıgım seyler bıle takılıyor agzıma:P gecenlerde seda sayanın oynadıgı iğrenç ötesi pepsii yasatır senıı pepsiiii takıldı dılıme gıdıp agzımımı yıkasam dedım:D

iyidiy iyidir içses repertuarı:D:D

öykü dedi ki...

sana bı mım var sevgı ınsanı
cok cok optuım senı

Sevgi Küçük dedi ki...

Öykücüğüm yazdıklarına katılıyorum. Bazen aynen kaçmak istiyorum bende...
Bunun yanı sıra mimine dün cevap yazamadım. Ama az sonra yazacağım. :)
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

NuNucuğum, hep birlikte böyle neşeli neşeli yaşayalım :)
Allah ağzımızın tadını bozmasın.
Çok öptüm

Sevgi Küçük dedi ki...

Aaaa!Bunlar ne ki Meltemciğim!! Her sabah ayrı bir telden uyanıyorum :D

Sevgi Küçük dedi ki...

Seninde sevgili Tijen! Hep gülelim inşallah :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Ay alemsin Neclacığım yaaa! Bazen bende su gelir güldür düldür diye bende başlıyorum!! :D
Amannn ne yapalım en kötü günümüz böyle olsun ne diyelim

Sevgi Küçük dedi ki...

:)))
ilahi Saliha!!Vallahi şimdi benimde ağzıma takıldı:
peeppssiiii ya şatırrr seniiii
pepppssiiii :D