10 Ocak 2010

Okuma Günlüğüm - 2


Bu aralar, yani Çankaya' yı bitirinceye kadar, ikinci bir okuma günlüğüm daha olacak.

Aslında Çankaya'yı sindire sindire okumak istememden kaynaklanan bu durum umarım sizi rahatsız etmez.

Az önce Sir Arthur Conan Doyle'dan "Korku Vadisi"ni bitirdim ve taaaa Sofya zamanından beri merak ettiğimi O.Henry' nin "Dünya Vatandaşı" isimli kitabına sarıldım.

Biraz tembellik yaptıktan sonra ona da başlarım. :)

Keyifli, huzurlu ve boool tembellikle geçen bir pazar dilerim. :)


Not: Kullanılan fotograf netten alınmıştır.

6 yorum:

HADİYE dedi ki...

Merhaba Sevgi,

Bu ne hız? Kıskanmıyorum desem yalan olur. Kitap okumayı ne çok severim.Ancak gözlerim yakını göremez oldu.Gözlüklede bir süre sonra ağrıyor.Kitap okumak zevkinden mahrum kalıyorum.Elinde fırsat varken oku sonra....malum okuyamıyor insan.

Sevgiler*

Damak Tadı dedi ki...

Şu sendeki okuma azmi bana da bulaşsa ne iyi olur..Sadece alıp 1-2 sayfa okuyup bir tarafa koyuyorum,sonrası gelemiyor..Çok kötüyüm ben..


Kocaman öperim bitanem..))

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgi ben hala kitap alamadım :(
hadi bana alınacak ilk 10 kitap listesi yapsana :)
nooluur..

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Hadiye, dilerim sende istediğin kadar okursun. Bazen tüm gün ekrana bakmaktan başım ağrıyor benimde. Eve gelip karanlıkta oturup gözlerimi dinlendiriyorum. O anlarda biri bana kitap okusa keşke :D
Çok sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Gül Ablacığım demek gönlüne göre kitap bulamamışsın. Dur ben bir kütüphaneme bakayım. Belki seveceğin bir şeyler bulurum. ;)
Bende kocaman öpüyorum

Sevgi Küçük dedi ki...

Zehracığım benim senin için başka bir planım var ama bu ara biraz üzüntülü anlar yaşayınca ayarlayamadım. Yakında mail atarım. Listeni yapcam ayrıca.
Çoook sevgiler