22 Ocak 2010

Mim ya da Toz Pembe


Sevgili Öykü İnsanı beni taaa ne zaman mimledi ama ancak yazabiliyorum.

Genel olarak zaman problemim olduğu için mim kaldı kalmasına da aslında hemen cevap yazılabilecek bir mimde değildi. Buradan okuyunca neden kolay bir mim olmadığını göreceksiniz.

Aslını isterseniz dün gözlerim kapanıyor olsa da cevap yazmak üzere oturdum. Çünkü bir tek dün iş yoğunluğumdan gündemde ne var takip edememiştim. İçimden dedim ki "zihnim arınmıştır bugün, sakin kafa ile yazarım" ama gel gör ki hiç de öyle olmadı. Bir gün bile gündemi takip etmemek zihnimi dinlendirememiş:

Açlık grevleri

Azalan alım gücü

Artan masraflar

Dış politikada gerilimler

Darbe planları

O doğru bu yanlışlar

Sen şunu dedin ben bunu dedimler

Cinsel tacize / şiddete maruz kalanlar

Ay halkım sen salaksın dur ben sana olayı anlatayımcılar

Yok yok olay öyle değil aslında böyleciler

Darbeden ilk kurtarılacaklar

Darbeden oraya buraya savrulacaklar

Trafik kazaları

offff...daha devam edeyim mi? Etmeyeyim.

Edemedim de zaten.

Dün öylece Öykünün sorularına baktım durdum. Yazacak çok şey var, çoğu Öykünün yazdığı ile aynı.

Akademik hayatta yeni bir şey ya da mevcut olanı farklı söyleyebilmek öğretilir. Gördüm ki burada söylenecek yeni bir şeyim yok. Mevcudu ise farklı söyleyemiyorum. Herkesin yüreğinde aynı cevaplar var belki de. O yüzden ben şu an ne yazacağımı bilemedim.


Ve mimden ayrı olarak herkesten çok rica ediyorum, herşeyden önce bu karmaşa ve bu tartışmalar bitsin. Kimse kimseye kuşkuyla ya da kötü gözle bakmasın. Kimse yarın ne olacak diye endişe etmesin.


Bilmiyorum...Belki bu aralar fazla duygusalım. Yorgunluktan olacak...yoksa herşey toz pembe!


2 yorum:

öykü dedi ki...

Canım benım
sagduyusu olan
ınsan sevgısı olan
ulkesını seven bır ınsanın yazacagı herseyı
en guzel halıyle yansıtmıssın satırlarına
sevgıyle opuyorum tatlı yanaklarından cok teşekkur edıyorum

Sevgi Küçük dedi ki...

Asıl ben teşekkür ederim benim duyarlı arkadaşım. Bende cimcimemin yanaklarını öpüyorum. :)
Hep böyle hayata bağlı hep böyle sevgi dolu kal olur mu?