23 Ocak 2010

Macera Dolu Amerika




Gökçem Amerikalardan geri döndü. Ne kadar özlemişim yaa! Kendisi sadece 2 hafta yoktu ama ben anladım ki bu deli kızlar hayatımda olmadan hiç bir şeyin keyfi kalmıyor. Kısmetse Goncamda gelse de tam olsa neşem.


Neyse, gecenin şu saatinde duygu seli olmasın. Zaten her konuşma ve e-posta fırrklamalarla bitiyor. Geçen sene daha beterdi, 3 farklı ülke 3 farklı şehir. Buna da şükür yani.


Gökçem hayatının ilk yurtdışı gezisini ve de ilk uçak seyahatini aynı tatilde yaşadı, bunlarla da yetinmedi yeni yıla Times Meydanında girdi sosyetik zilli! :D




"Ben hayatta yurtdışına gitmem, ne gerek var" diyen kırk yıl düşünse bir yılı yurtdışında hem de çok popüler bir mekanda bitireceğini düşünmeyen arkadaşım yeni yıla sürprizle girmiş oldu. Dilerim hayatı hep böyle sürpriz güzelliklerle geçer.


Gelirken ne getireyim dedi, bende illah bir şey alacaksa Hürriyet Abidesi'ni ve bir magnet getirmesini istedim. Ama benim için en önemlisi boool booolll gezmesi ve de eğlenmesi idi. Kısacık zamanda olsa bu isteğim gerçek oldu; ailece hasret giderdiler, gezdiler ve sağlıkla yeni yıla girdiler.


Ben o kadar rica ettiğim halde tabii ki eli kolu boş gelmemişti canım benim. İstediklerimin yanına çok şık hediyeler de konmuştu.


E ne diyeyim:


Amerikadan Gökçem gelmişşşş


Bende bir bayrammm havasııııı


:)

8 yorum:

öykü dedi ki...

Gozunaydın Sevgıcım.

asyaselda dedi ki...

günaydın dediim tatlım günaydın:)

Sevgi Küçük dedi ki...

çok sağol Öykücüğüm :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Seldam ve de kankam!! :D
Her ikinizede ayrı ayrı günaydınlar. Demişsiniz gördüm ve de tonton yanaklarınızı ısırdım ama bu aralar üstümde teknik kabus var; cep telefonlarım sapıttı. kendi kendini kapatıyor. çıldırttı beni,yarın hala akıl sağlığım yerinde ise götürcem tamire. o yüzden tepki veremedim. içime attımdı bak şişmişim ki amma yazdım!! :D
öperimmm kısss sizii :D

Zehra Gürgen dedi ki...

Ooo senin yoğunluğun belli oldu şimdi.Amerikadan biri gelse banada..
gelirkende pasta malzemeleri getirse ağzım kulaklarıma varırdı :)

asyaselda dedi ki...

bizde seniiii

Sevgi Küçük dedi ki...

Zehracığım mesaj alınmıştır. ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

kankammm ve annesi (ha haa...nasıl ikinci sıraya düşürdüm ama seni Seldacığım) keyfiniz nasıl? şimdi siz sıcak sıcak otururken biz karlar altındayız yaa! :(
gıcıklar sizi