20 Ocak 2010

Son Günlerde:


Horrrrr...Zzzz....

6 yorum:

Başak BAŞOL dedi ki...

Sevgicim,

Tek bir şey soracağım;

Neyden kaçıyorsun?Bu kadar uykunun altında muhakkak bir sebep var dedim ben ama...Umarım haksızımdır yada hayırlara vesiledir...

Öptüm seni...

Zehra Gürgen dedi ki...

mışıl mışıl uyu :)
yoruldun tabiii ...

Sevgi Küçük dedi ki...

Başakcığım aslında yazacak gücüm dahi yoktu ama yorumunu görünce hem yanlış anlaşılmayı gidermek hem de seni üzmemek için yazmak istedim. keşke o kadar uyuyor olsam. uykusuzluktan ayakta uyuyorum demek daha doğru olacak. o kadar yorgunum ki anlatamam. işlerim çok yoğun, evde işler yoğun, kısaca şu ara koşturmaca ile geçiyor. uykuya zamanım yok, ola ki fırsat buldum günlerin acısını çıkarıyorum. :)
sakın beni merak etme canım benim. inan iyiyim sadece çoooook yoğunum. bak saat şu an 1.10 gözlerden uyku akıyor fekat daha işim var. (ama sanırım yatcam aaaaé bu ne bee!) :D
çook öptüm seni

Sevgi Küçük dedi ki...

ay sorma Zehracığım ya, valla biliyorsun durumları!! :D
öperim seniiii

Sinem Ergun dedi ki...

Sevgicim nezaman yazıcan, bekliyorum, niye bukadar uykusuzsun, ayruza uykusuzluğun nekadar zor olduğunu bende çok iyi biliyorum son bir yıldır, sinirler çok yıpranıyor, birde insan çok uykusuz olunca uyuyamıyor yorgunluktan böylede bir ironi var işin içinde hahaha, kolay gelsin...

Sevgi Küçük dedi ki...

Sinemciğim geldimmm geldimmmm! Aslında bedenen buradayım ama o da uyurgezer olarak!! :D
Cidden sinir bozucu bir şey uykusuzluk ve bende ters etki yapıyor durmadan gülüyorum!! :D
Ama ne yapalım kısmet ne diyeyim...
Neyse dur yazılarımı koyayım hemen. Ne dedikodular birikti sorma gitsin :D
Hadi ben yazılara başlıyorum