28 Ocak 2010

Çokluk



İşte ben!


Son zamanlarda oraya koş, buraya koş, şunu yap bunu yap...derken bir baktım (genlerim gereği) bende biyonik kadın olmuşum! Ama hepimiz öyle değil miyiz eyy hemcinslerim?


Maşallahımız var aslında, her yere her şeye yetişiyoruz.


Ev işleriydi (ki annemin hakkını yemeyeyim işlerimi kolaylaştırıyor, misal eve geldiğimizde soframız hazır oluyor), gelen giden misafirdi, işte koşturmacaydı, eve iş taşımaydı derken aaaa o da ne? Kollarımın sayısı artmış, resmen Tanrı Vishnu olmuşum! :D




Bak az önce 2 kol daha çıkardım, böylece size yazabiliyorum.


Ama çevirmem gereken yazılar var. Bir saate kadar 2 kol daha çıkcak demek ki! Ve de yeni bir kafa!! :D


Bembeyaz olmuş yurdumun her köşesindeki dostlara sevgiler :)


Not: Düdük insan, başta sen olmak üzere yurtdışında olanlara da sevgiler. ;)




2 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgi'cim yoğunluk aslında çok iyidir :)
insan tembelliğe bir alışınca yerinden de kalkamıyor.

Sevgi Küçük dedi ki...

Kar yağdı dün gece, bıraksalarda ben bir keyif yapsam manzaraya karşı. Olmaz mı canım arkadaşım? :)
Nasıl oldunuz siz?