3 Ocak 2010

Alice Harikalar Ülkesinde


Yılın ilk kitabı! (Gölgesizler'e geçen sene başladığım için sayılmaz)

Geçenlerde sipariş ettiğim 13 kitaptan biri de "Alice Harikalar Ülkesinde" idi. Hem klasiklerden olduğu için, hem de yakında filmi gösterime gireceği için onu seçmiştim.

Ama okurken uykum geldi. Aynen Alice gibi bende uyuyup kalacak ve harikalar diyarında dolanacağım sanırım. :)

Kitabı okurken filim daha da merak ettim. Gerçi hikaye hatırladığımdan farklı; mesela bir duvarda oturan yumurta adam yok muydu bu hikayede?

Şimdi hem filmi hem de kitabın devamı olan "Aynanın İçinden" i merak ediyorum.

Kitap mı? Onu sonra yazsam? Şu an gözlerim kapanıyor....
Not: Kullanılan resim netten alınmıştır.

10 yorum:

Sanat Notları dedi ki...

Ay bayılırım ben bu hikayeye, duvarda oturan yumurta adamda da var, mutfaktaki aşçıların yanında zırlayan fırfırlı şapkalı bebekte var ve flamingoları sopa olarak kullanıp kriket oynayan iskambil kağıdı kraliyet aileside var. Birde şu beyaz eldivenli tavşanda var. Bu hikaye çocuk kitabı gibi görünüyor ama sanki bazı metaforlar mı içeriyor, ben hiç o gözle bakmadım, okurken dikkatini çekerse yazarsan memnun olurum,

HADİYE dedi ki...

Merhaba Sevgi,

Keşke gerçek yaşamda Alis'inki gibi olsada birden uyanıversek ve sıkıntılar bitse......
Hangisi iyi bilemedim şimdi.Tercih yapmak zor geliyor.İşimize geldiği gibi olsa daha iyi olacak sanırım. Ama maalesef bu seçenek ne masallarda var nede gerçek hayatta.

Sevgiler*

NarincE dedi ki...

Sen beni çatlatacaksın sonunda. Oku bakalım..))

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Sanat Notları, kitapla ilgili biraz hayalkırıklığım oldu. Yazarım detayları :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Hadiye, ne güzel söylemişsin. Belki de işimize geldiği gibi olsa, kötü anlarımızı yok edebilsek sevdiklerimizle hep bir arada olabilsek...Ne güzel olurdu...

Sevgi Küçük dedi ki...

Canım Neclam, ben senin içinde okuyorum!! :)

asyaselda dedi ki...

umrım tüm yılın harialar ülkesinde li gibi güzel ve heyecanlı geçer:)

Hayalet dedi ki...

Ben de Alice Harikalar Diyarında'yı sipariş ettim. Daha çok üretken zeka üzerine tekrar okumak istediğim bir yapıt. Sonuçta o dünyayı ortaya çıkarmak başka birşey.

Sevgi Küçük dedi ki...

Seldacığım günlerdir bu yorumu arıyorum!!! Seninde yeni yılın güzel ve heyecanlı geçsin. Öperim seni
bir de kankamı tabiii :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Hayalbemol, aynı düşünce ile sipariş etmiştim. Ama sonra yazdığım gibi biraz hayalkırıklığı oldu bende ama bu tamamen beklentilerimin gözümü kör etmesinden. Sakin kafa ile bir daha bakacağım ve Aynanın İçinden kitabınıda okuyarak inceleyeceğim. :)