5 Ocak 2010

Adsızlara

Kaç zamandır başka arkadaşlarımdan da duyuyorum, bazı insanlar "adsız"lığın arkasına saklanarak yorum bırakıyorlar. Hatta kimisinin bu durumu hakarete vardırdığını, kimi zaman blog sahiplerinin bu tacizlerden rahatsız olarak durumu emniyet güçlerine yansıttığını ya da blogunu kapattığını da biliyorum. Özetle blog sahibi insanlar sırf kişisel görüşleri nedeniyle adını bile söyleyecek cesareti olmayan insanların tacizine uğruyor.
Bu durum benim başıma gelse ne yaparım diye düşünmüştüm. Öncelikle, elbette ki yazılanlara katılsın ya da katılmasın her yorum benim için değerlidir. Ancak yorumlarınız dikkate alınsın istiyorsanız benim tavsiyem isminizi de yazarak yorum yapmanız. Aksi takdirde, yorumlarınızı yayınlanmayacağım. Çünkü benim için bir anlam ifade etmiyorlar. Burada medeni bir ortamda bir grup modern insan aynı ve farklı fikirlerimizi / duygularımızı paylaşıyoruz. Kimsenin kişisel görüşü kimseyi ilgilendirmez. Seviyeyi koruyan, kişilere ve görüşlerine katılmasalar bile bunu insanca ifade edebilecek ve insanca tartışabilecek herkese blogumun kapıları açık. :)
Bunu neden yazdım? Bilmem...Belki de hani böyle adsız yorum yapacak olanlar varsa baştan bilsin istedim. :)
Hepinize güzel ve bol gülücüklü günler dilerim.

14 yorum:

Imge dedi ki...

ah o adsızlar yok mu!! :)) aslında dediğin çok mantıklı Sevgi'cim.. Gizli numaradan arayanları açmamak gibi, adsız yorumları da yayınlamamak daha iyi olabilir gerçekten..

Sevgiler..

Ballı Cimcime dedi ki...

Sana sonuna kadar katılıyorum canım, sevgiler...

öykü dedi ki...

o adsızlar sana da mı bulastı sevgı ınsanı...
guzel yazmıssın aynen katılıyorum

birdilimdus dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum sana, ben de herkesin fikirlerine saygı duyuyorum ve kendimi açık açık anlatıyorsam karşımdakinden de aynısnı beklerim.

Sevgiler,
Evren

Başak BAŞOL dedi ki...

Sevgicim,

Bir ara adsız olarak esprisine yorum yapayım dedim ama valla yazıyı okuduktan sonra cesaret edemiyor insan!!:))

Sevgiyle KAL..

Sevgi Küçük dedi ki...

Değil mi İmgeciğim?Açmayacaksın ya da telefondaki gibi "bu numara özel numaralara kapalıdır" diyen bir blogun olacak! :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Teşekkür ederim Cimcimeciğim.Hepimizin ortak sıkıntısı bu adsızlar değil mi? :)
Çok sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Öykümmmm canım benim. Kediciklerin kahramanı!!:)
Sağolsunlar ara ara kendimi dışlanmış hissetmeyeyim diye bana da laf atıyorlardı da beni bilirsin üstünde durmuyordum.Bugün baktım gene var, ay dedim yazık yani...yayınlamayacağım yormayın kendinizi :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Evren, zaten fikirlerine inansalar adlarını da korlar ortaya değil mi? Bu kadar onların inancı işte :)
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Ay Başakcığım sen çok yaşa e mi? :)
Sen "adsız" yaz ben onu yayınlarım :D
Yüzün hep gülsün tatlı kız :)

NarincE dedi ki...

Ay yok bana bulaşmadılar şükür.
Bir tanesi bayramda koyduğum liköre günah değil mi deyu sormuştu. Gülüp geçtim, yayınlamadım.

Zehra Gürgen dedi ki...

Evet adsız ve kimliksizler olmazsa olmaz :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım en doğrusunu yapmışsın aslında. Yayınlamayıp gülüp geçmek en güzeli :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Değil mi Zehracığım?Kambersiz düğün mü olurmuş?? :D