31 Aralık 2009

Yeni Yıl Kutlaması ve Özür

Önce özür:
Sevgili Selda ve Zehra çok güzel hediyelerle beni şımartırken, sevgili Asya ve sevgili Derin kartları ile beni çook mutlu ettiler. Hepsine tekrar çok teşekkür ederim. :)
Kartlarımın ve hediyelerimin yazısı dün hazırlandı, fotografları çekildi ama nasıl olduysa son saniyede bilgisayardan dolayı halaaa yüklenemedi. :(
Kendilerinden bu aksaklık için çoook özür dilerim. Zarfları açtığımda mahçup olmuştum, üstüne bu oluyla da mahçubiyetim arttı. 1 Ocakta gecikmeli de olsa yayınlayacağım.

Kutlama kısmına gelince:
2010'da sağlık, bereket, huzur, mutluluk, başarı ve şans hayatınızdan hiç eksik olmasın diyorum. Okuyacak kitabınız bol olsun! Yeni yılda farklı bir şey yapmak istiyorsanız kötü alışkanlıklarınızdan kurtulmayı, onlara harcadığınız zamanı sergi salonlarında, müzelerde, doğa yürüyüşlerinde, dost muhabbetlerinde, tiyatrolarda ve sinemalarda değerlendirin.
Sanat, spor ve teknolojiniz daim olsun.
Hepinize kucak dolusu sevgiler :)

Not: Kusura bakmayın, söylediğim aksaklık nedeni ile bloglarınıza giremedim. 1 Ocakta tek tek ziyaret edip kutlama mesajı bırakacağım. Ne demişler kambersiz düğün olmaaaasssss :)

12 yorum:

sevdalıtatlar dedi ki...

Umutlar sarsın dört bir yanınızı mutluluklar serpilsin etrafınıza yeni gelen yıl size ve sevdiklerinize sağlığı , huzur u sunsun her daim.
MUTLU YILLAR
Sevgilerle … SeViL :…

ebrulitatlar dedi ki...

Sevgi'cim,2010 herşeyin gönlünce olduğu, sağlıklı, huzurlu ve mutlu geçireceğin bir yıl olsun senin ve sevdiklerin için. Mutlu yıllar. Kocaman öpücükler..

HADİYE dedi ki...

Merhaba,

Yeni Yılda,
Hayatı Tutabilmek,
Sevgiyi kaçırmamak,
Keşke dememek için
Düşlerinizi ikiyle çarpın bu kez...,
Ve onları gerçekleştirecek zamanı ayırın kendinize...

MUTLU YILLAR

NarincE dedi ki...

Sen beni affedebilecek misin bakalım. Sana kartımı yollayamadım. Çünkü kartı Ayşesu ile birlikte hazırlamak istedik, ancak;bizim kızın boş zamanını bulamadık.İçime dert oldu, rüyama girdi dün gece. Gecikmeli de olsa sana varlığımızı hissetireceğiz.Affet olur mu?

Mutlu yıllar Sevgi'ciğim, sağlık, başarı, huzur ve bereket dolu olsun yeni yılın.
Öpüyorum.

Zehra Gürgen dedi ki...

Canım beğenmene çok sevindik. Adın gibi geçsin tüm yılların sevgiyle...

seni kocaman öpüyoruzzz..

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Sevil, ne kadar güzel dilekler bunlar? Çok teşekkür ederim. Beni çok mutlu ettin. Tüm güzellikler senin olsun.
İyi seneler ve sevgiler :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Ebrucuğum çok teşekkür ederim. Bende sana kalbinden geçen tüm güzelliklerin gerçek olduğu ve çoook huzurlu+sağlıklı+mutlu olduğun bir yıl dilerim. :)
Hep gül inşallah

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Hadiye, güzel dileklerin için sana da çok teşekkür ederim. Aynı içtenlikle bende sana ve tüm sevdiklerine her anı güzel geçecek, sizleri hep mutlu edecek bir yıl diliyorum. :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım o nasıl laf öyle? Affetmek ne demek? Olur mu hiç öyle şey? Duymamış olayım valla üzülürüm! Karşılık için değil biliyorsun. Hem neden kızayım/suçlayayım ya da üzüleyim ki; seneye yılsonunu iple geçer iki kart birden alırım senden? :)
Hayatta her zaman güzel anlar seni bulsun inşallah ve sevdiklerinle çoooook güzel bir hayat sür. Hem seni hem de tatlı kuzunu öpüyorum. Kocaman sevgiler :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Komşuuuuuu!! Beğenmek ne demek yahu? Bayıldım. Rengide cıvıl cıvıl pembe pembe...Eve bir geldim dün gece annemler masayı hazırlamış yerleştirmişler bile! :)
Ellerine sağlık tekrar.
Ve yılın ilk gıcıklığı sana:
Azzz sonra yeni kitaplarımdan birine başlıycam! He heeee....
Yok kıyamam sana, üzülme. Paketleyip göndercem sana da yakında. Belki bu kez sürprizi ben yapar kutuya kendimi de eklerim ;)
Öpüldünüüüüüzzzzz

birdutmasali dedi ki...

nice nice yıllara hep beraber..
sevgiler güzellikler bereketlerle..

Sevgi Küçük dedi ki...

Aminnnn inşallah NuNu. Hepimizin güzel geçirelim bu seneyi