2 Aralık 2009

Şikayetim Var!

Bazen blogları gecikmeli takip ediyorum.

Ama kardeşim bazılarını özellikle geç takip ediyorum çünkü çok insafsızlar. Hiiççç acımaları yok! Demiyorlar ki bu Sevgi diyette midir, ömrü koşu bandında mı geçer...Bugün 25 dakikayı zor doldurdum çünkü hem yürü hem uyu...epey problemli oluyor(muş). Bir de tehlikeli! Detay sormayın. "Acı" bir anıdır.

Sonra gel ekran başına. Aç ekranı ve Gül Abla'nın bunu ve bunu yaptığını gör:













Ardından Zehra'ya git veeee....İşte buyrun:



En sonunda çayı koydum gelin dedim...Halaaa bekliyorum. Ekran başında yutkuna yutkuna telef olcam!

Ya yok anacım bunlarda insaf yok!
:)

Süpersiniz hanımlar! Vallahi hayranınızım.

Ellerinize sağlık.

18 yorum:

Başak BAŞOL dedi ki...

Sevgiciğim ,

Valla sana katılıyorum .Ama ben en çok şu yiyip yiyip kilo almayan Allah'ın şanslı kullarına kılım.Biz garibanlar kalori hesaplasın ,millet yiye dursun.Olmuyor,kınıyorum valla...

:)))

Sevgiyle Kal

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

dimi ya..aynı dertten muzdaripim :(hamur işlerine son diye başladığım gün bloglarda dolaşırken mutfakda bitiyor..mümkün mü bu kadar pasta börekten sonra yapmamak..uzak mı dursam ne blog aleminden:((

Damak Tadı dedi ki...

Aaaaaaaaaaa,sabah sabah yaptığına bak bu Sevgi'nin..Şart oldu desene sana göndermek..Ama nasıl??Akşam bekledin dimi beni??Ayyy,çok güldüm ve halende gülüyorum..Diğer yandan da sen tadına bakamadığın için de üzüldüm inan..Sen hemen Ankara da bir buluşma gerçekleştir..Bu bahane ile gelelim bir araya..İnan halen gülüyorum tatlım..Öperim canımı kocamanından..))Biryana da gelse ayrıca..)))



Sevgilerle

birdutmasali dedi ki...

:))))
:)))))))))
ah canım yaaaaa
sevgili ARKADAŞLARIM-IZ gerçekten dört dörtlükler şüphesiz.
ama sen yolundan şaşma emi canım :))
Hem çok daha dikkatli ol lütfen. allah korusun seni ! :( - :)

meltem dedi ki...

ama haksızlık buuuuuuuuuu:))):):)

NarincE dedi ki...

Hem koşup, hem uyumak da nasıl bi şeymiş yahu?

Hem aç karnına dolaşma blogları şekerim, şekerim...

öykü dedi ki...

Bana gönder ben yerım

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgi'cigim,

Al benden de o kadar, bazen agzimin sulari akarak ayriliyorum ekranlardan.

Sevgilerimi gonderiyorum, guzel bir hafta diliyorum.

Sevgi Küçük dedi ki...

Ah Başakcığım ahhh..Dediğin gibi bir de o tür hatunlar var di mi?Bana da su içsem yarar!! :D
Aman yok bugün kararlıyım yorumlarıma bakıp ekranı kapatcam!Aaaa!Yazık yaaa!Daha eve yeni geldim işten ölcem açlıktan ve Allah bilir gene neler yapmışlardır. :(

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Elif, bak demin Başak'a da dedim bugün bakmıycaaaammm!Bugün bloglara kapalıyım!

Sevgi Küçük dedi ki...

Gül Ablacığım yok ya, üzülme sen. Ben zaten tatlı sevmiyorum benim ki ekran tiryakiliği. :)
Gerçi gelmedin çaya ama dediğin gibi bir Ankara buluşması yapalım ki şöööyleee karşılıklı içelim. Kocaman kocaman öperim seni...

Sevgi Küçük dedi ki...

Ah NuNu ahhhh!Şimdi onları sana şikayet edeceğim ama...Nerelere gitsem kimlere sığınsam ben!!Hepiniz ayrı ayrı harikalar yaratıyorsunuz. Koşu bandında merak etme, emniyet kablosu takılı olduğundan düşmelerde otomatik duruyor.Yani duruyormuşşş... :D
Çok öptüm senide :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum Meltem: tek kelime ile haksızlık! :D

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım inan çok kolay, böyle adımların otomatik atılırken bir ara gözlerin kapanıyor...ve tökezleyip zemine yaklaşırken açılıyor! :D
Aç karnına gezme diyorsun da canım benim, bak daha şu saatte eve gelmişim.Yazık bana ya..Aç aç.. :(

Sevgi Küçük dedi ki...

Öyküinsanı bende seni yerim!Cimcime seni...
Mail at bana sabah.Bende bir adet künaayyydııınnn ın kalmış, onu göndercem! :D

Sevgi Küçük dedi ki...

Aybikeciğim şu an halimi görsen..Acırsın! :)
Bende sevgilerimi gönderiyorum.Yüzün heeeppp gülsün
Sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgi alemsin ilahi kadın ! hemde tatlı sevmiyormuş? ya benim gibi tatlı kolik olsan?
Yemeden kilo alanlardan oldum ben bu bloglar yüzünden, seyrederken alıyorum.Ee birde yapınca tam oluyor :)
Bak ben diyorum ki Ankara sisli havası kötüdür şimdi keza İstanbul da öyle.Ama İzmir ılıman iklim, yağmur var doğrudur ama kışı şurda iki ay Şubat ayında güneş ısıtır heryeri..gelin İzmir'de buluşalım :)))

Sevgi Küçük dedi ki...

Vallahi süper fikir!Ben varım Zehracığım. Zaten millet kapı gıcırtısına oynarmış ya ben de hemen el valizimi hazırlıyorum :)
Ve cidden tatlı sevmem.Ben tuzlucuyum. Börek çörek salata....Ohhh ohhhh..ama sizler yüzünden gözüm tatlıdan başkasını görmez oldu. :)