27 Aralık 2009

Ne Okuyorum


Yan tarafta "Okuma Günlüğüm" de her ne kadar başka bir kitap olsa da ben başka bir şey DAHA okuyorum. Bir bilgi daha: arada da 2 kitap bitirdim.

Sakın Çankaya sıkıcı bir kitap sanmayın. Tam tersi, harika bir kitap. Elimdeki basımı oldukça eski ve yazım hataları bol, ama gene de çooookkkk güzel. En güzel tarafı Atatürk' ün hem ne kadar bizden biri olduğunu hem de dehasını aynı anda göstermesi. Bunlara sonra değineceğim. Özellikle okuyup çocuklarınıza anlatmanızı veya belli bölümleri birlikte okumanızı kesinlikle tavsiye ediyorum. Ama dediğim gibi, bunlar sonra.

Arada okuduğum kitapları yazmayacağım, onlar da sonra. Ama özellikle içlerinde bir tanesi için BHA' ya çok teşekkür ederim, etraftan duyup da merak ettiği kitaplardan bahsederek farklı bir bakış açısı görmemi sağladı. Eminim ki o da okurken benim kadar zevk alacaktır.

Şu aralar Çankaya ile birlikte Hasan Ali Toptaş' tan "Gölgesizleri" okuyorum.

Gelincik çok beğeneceğimi söylemişti. Haklı çıktı, severek okuyorum. :)

Bitince döneceğim size.

2 yorum:

NarincE dedi ki...

Sen oku, o tarif mi bu tarif mi, okuldu, ödevdi, yemek, bulaşık, ütü derken kitaba en son sıra geliyor. Sızlanmaktan başka bir şey yaptığım da yok. Sen oku, ben iç çekeyim!

Sevgi Küçük dedi ki...

Canım ya kıyamam sana. :(
Allah kolaylık versin tüm koşturmacalarında. Ama artık günler uzuyor ya, daha çok zamanın olur umarım.
Güzel pazarlar dilerim :)