31 Aralık 2009

Kankamla Tatlı Prensesimden Kartlarım Geldi

Kankam. O doğdu doğalı tanışıklığımız var. Yani yaklaşık 2 yıldır!! :D


Şaka bir yana, sevgili Seldamın kuzusu Asyam (a.k.a kankam) ve anneşkosu bana üstünde kalpler bulunan şık bir zarfta yılın ilk kartını gönderdi. Alınca nasıl mutlu oldum anlatamam. Zarftan bir de kalp çıkmasın mı? Ya sen o minik ellerle anneciğine yardım edip mi hazırladın o kalbi yoksa? Isırmaz mıyım ben seni? Sen girip gelseydin ya zarfa? Ama ben bir geleyim, kaçırcam seni. Öyle telefonlardan seslenerek olmaz bu iş! :)


Ve sevgili öğretmenim, bininci keredir söylüyorum: ellerinden öpülesi insansın sen.


İşte kartım:




İşte kalbim:





Bugün kartımın yanına bir de "abla kart" geldi. Benim tatlı prensesim Derinciğimde elleri ile bana kart hazırlamış. Arkasına da kalbini eklemiş. Nasıl beğendim anlatamam. Renklerine baktım, çizgilerine baktım...uzun uzun inceledim ve dediğim gibi çoook beğendim. İlk kartımdaki gibi bir sürprizde bu zarftan çıkmasın mı? Zehracığım sen var ya sen....Ben okudum ama üstüne alınmadım, sonra da zarftan pembe peçetelikler çıkınca dondum kaldım. Üstelik canım benim, hiç de sade kaçmamış. Çok güzel olmuşlar.


İşte kartım:






İşte peçeteliklerim:




Aslında bu güzel kartlara ve hediyelerime bakarken mutluluktan mayışmış yüzümün fotografını da koyacaktım ama malum sebepler nedeniyle yasak olduğundan o sahneyi hayal gücünüze bırakıyorum. :)






Şimdi kartlarım yanyana durmuş bana günaydın demek için bekliyor. Kalbim hep karşımda olacak. Peçeteliklerim ise yarın yılbaşı sofrasında yerini alacaklar.


Beğenmek ve mutlu olmak yanında çok mahçup olduğumu da söylemek isterim. Sizleri çok seviyorum, iyi ki varsınız. :)






2 yorum:

asyaselda dedi ki...

canımmmm be negüzel bir teşekkür:)seni seviyorum ayrıca dün aramışsın duymadım duysamda nasıl konuşurdum bilmiyorum :(hiç sonrada çok yoğundum adanaya gittik dönemedim döneceği an kısa zamanda

Sevgi Küçük dedi ki...

Bende seni seviyorum.Gerçi kankamı birasscık daha fazla seviyor olabilirim ;)
İyi ki varsınız tekrar teşekkür ederim, çok mahçup oldum.
Aradım çünkü yazını okuyunca seni çok merak ettim. İyisin değil mi?