26 Aralık 2009

İç Sıkıntısı


Son zamanlarda devamsızlığım iç dünyamdan kaynaklanıyor. Cidden içim sıkılıyor.

Nereye baksam ne okusam birbirinden iç sıkıcı haberler görüyorum ve nete girmemle çıkmam bir oluyor.

Millet delirmiş gibi: son zamanlarda özellikle tecavüz vakalarının ne kadar arttığının sizde farkında mısınız? Özellikle çocuklara karşı şiddet ve cinsel istismar hat safhada. Yazıklar olsun hepsine.

Hani tarihte okuruz ya, "Hammurabi Kanunları" diye, kısaca "kısasa kısas"...İşte bazen çook istiyorum bunu. Kolay kolay lanet etmem ama yalan yok, Allah affetsin beni, içimden neler neler söylüyorum. Hele o küçücük bedenlere yapılanları okuyunca içim daha da fena oluyor. Ne geçiyor ellerine o körpecik bedenlere bunları yaşatmakla?? Çok özür dilerim ama hayvan bunlar! Ki bunu hayvanlar yapmaz!

Ya o "aile içinde yaşanan"lar?? Aile bu mudur yahu? İnsan evladına ya da kız kardeşine bunu nasıl yapar? Başkasına da yapamaz ama...yuh!

Cinayetlere ve intiharlara hiç girmiyorum....

Nedir bu çaresizliğimiz, delirmişliğimiz ve canavarlaşmış halimiz?

Eğitim bu yüzden şart diyoruz ama çok mu geç kaldık?

Beni üzen diğer konulara gelince:

Eylem yapmak demokratik bir haktır. Sınırları dahilinde ve kimseye zarar vermeden yapıldığında ve nedeni açıklandığında demokrasinin en temel hakkıdır. Ancak...Devamına bir şey yazmama gerek yok. Gazetelerden ve televizyonlardan yaşananları hepimiz gördük.

Politika konusuna girmeyeceğim. Herkesin "seviyesi"ni gördük zaten.

Özetle her akşam ekran karşısına geçip ardından "üfffff ne bu yaaaa" diye vazgeçerek kapadım. Sizlere ve yazdıklarınıza zaman ayırmayı çok istedim ama affedin, yılı bu olaylarla kapatacak olmak canımı acıttı. Haberlerden kaçıp kitaplarıma ve sevdiklerime sığındım.

Hala zaman var, dilerim 2009' u güzel kapatırız.


Not: Kullanılan fotograf netten alınmıştır.

4 yorum:

öykü dedi ki...

Canım benım aynı ruh halındeyız...
Bırakmıyrlar huzur ınsanda
ben de sırf bu yuzden son gunlerdekı tum yazılarımı umuda,
hayata baglılıga,
ınsan ve doga sevgısıne,
bırseyler yapmaya,
cabalamaya
hıc degılse kendı cevremızden bıseylerı ıyılık adına degıstırmeye yonelık dusuncelerıme adadım..
senınle aynı dılekteyım
hala bı kac gunumuz var umarım guzel haberlerle donanır bu gunler
optum kocaman
ve künaydınnnnnnnnnnn

Sevgi Küçük dedi ki...

İnşallah Öykücüğüm...Dilerim ki 2009 un son günleri çoook güzel geçsin ardından da 2010 böyle dolu dolu ve neşeli olsun.
Bende öpüyorum ve eeennn kocamanından bir:
küüüünaaayyyydıııınnnnnnnn :)

birtutamkekik dedi ki...

merhabalar.)
sayfanızda,uzuuunca bir gezinti yaptım..
bayıldım paylaşımlarınıza:)
çok hoş bir tınısı var sayfanızın..
seve seve takipçinizim.
bende sizi bekliyorum bir fincan kahve eşliğinde hoş sohbete..
muhabbet ve sevgi ile kalın:)

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Elbette büyük bir mutlulukla gelirim ziyaretinize.
Sevgiler :)