19 Aralık 2009

Döncem Diyorum....


Gelcem gelcem...Az kaldı.

Yorgunluktan şikayetçiyim ama keyifli yorgunluklar bunlar. :)

Sizler nasılsınız bakamadım. Az öncede gördüm ki gözde bloglarım kayıp!!! Hızla yerine koydum ama eksik kalan bloglar olabilir. Ne olur kimse alınmasın, yarın ilk fırsatta blogumu güncelleyeceğim. Neden silinmiş onu da anlamadım.

Yarın hızla döneceğim. Anlatacak çok şeyim var. Ayy içime ata ata biriktirdim. Hem annemim yemeklerinden de ekler yapacağım. :)

Şimdiden keyifli pazarlar sizlere.


Not: Kullanılan resim internetten alınmıştır.

2 yorum:

öykü dedi ki...

E dön artık dımı
Bu kadar cok ozletmek bıze de ezıyettır
ıskencedır
acıdır
uzuntudur
dur daha yazıcm:)
duygu somurusu yapıcam
DÖN ARTIK DÖN
Künaydınnnnnnnn:)

Sevgi Küçük dedi ki...

Döndümmmmm
:)
Şeker ancak geldim. Sen nerdesin bakiiimmm bacım???Nasıl oldun?
Sana da kocaman bir
Künaaayyydddınnnnn
:)
Öperim.