2 Aralık 2009

3...3...3....

Stattaymış gibi bir edayla daldım işe!

Ya bu Ayça acayip sevimli bir insan yahu. Bu haftaki yarışmasını sırf çalışmalarını beğendiğim için bir inceleyeyim dedim, ardından geriye doğru giderken bir de baktım ki 2.nin sonucu açıklanmış. Ama ne açıklama! Kayda almış... Öykü insanı bilir, "çııtt çııttt puuu puu" sesleri arasında heyecanla çekirdek çitleyerek heyecanla 1.35 lik kısa metrajlı filmi izledim.

İnce davranışı o kadar hoşuma gitti ki anlatamam ama film tadında sonuç beklemek daha heyecanlıydı. Ha bir de insanın adını kağıtta görmesi de heyecanlı bi şiiymiş! :D

Bu hafta stadı yıkcazzzz sayın izleyiciler.

İşte ben Ayçadan ne sevdim sorusunun cevabı:

Kokoşum ben yaaa!

Bayıldım buna.

Bunu çekilişe koyamaz mıyız? Yok yok küpeler olsun.

Hadi kızlar parmakları tıkırdatalım.

Zehracığım hadi gel müstakbel komşum. Belki bu kez birer hediye alırız da İzmir'de onları alır alına salına yürürüz. :)


Not: Çekirdek sesleri tamamen efekt olmakla birlikte blog yazarı çekirdekten pek hoşlanmamaktadır.

Hiç yorum yok: