18 Kasım 2009

Temizlik Canavarı


Azıcık iyi hissetim ya; "haydi iş başına" diyerek başladım dip bucak temizliğe. Tabii aynen tahmin ettiğiniz gibi şu an daha beter hastayım. Az önce sesimin kısılmaya başladığını farkettim. Bir de neden bilmem (?) böyle bir yorgunluk hali çöktü üstüme. Kolumu kaldıracak gücüm yok.

Ay öyle ters ters bakmayın. Tamam yaptım bir çılgınlık fekat sevgili dostlar mecburdum: Ege iki kere kafesini düşürüp her tarafı yem yaptı. (Suçu başkasına at ve kaç!)

Hem ne güzel artık ev missss gibi kokuyor.

Bu bahanelerden sonra...Affedildim mi acaba?


Not: Resim netten alındı.Ama aynen ben! :D

4 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgicim bende Derin hasta olunca mikrop kovmak için yaptım o işi, iki gün sürdü, üçüncü gün yattım :)şimdi hiç temizlenmemiş gibi ??
nankör canımmm ev işleri nankör !!

ebrulitatlar dedi ki...

Seni affetmemek mümkünmü??

öpüldünüz..

Sevgi Küçük dedi ki...

Zehracığım işin şakası bir yana asıl niyetim aynen senin dediğin gibi mikroplardan kurtulmaktı. Umarım etkisi olmuştur çünkü ben dağıldım valla! :D
Yarın hep uslu hasta olcam.
Ve nankörlük kısmında katılıyorum, sağolsun Ege'ninde desteğiyle kirlenmeye başladı bile.:)
Kendine dikkat et olur mu? Havalarda garip zaten

Sevgi Küçük dedi ki...

Ebrucuğum teşekkür ederim. Hi hiii..Taraftar bulunca şımardım hemen :D
Bende çok öptüm seni