4 Kasım 2009

Sizde Geleceğiniz İçin GDO'ya Hayır Deyin


Hızla bloglara göz gezdiriyordum ve Sevgili Zehra'da bunu gördüm. Eminim birçoğunuzun blogunda vardır ama ne olur kusuruma bakmayın; dediğim gibi hızla bakıyorum. Haftasonu detaylı inceleyeceğim.

Daha önce kısacık değindiğim gibi (ya da taaa Sofya'dayken görüp de şaşkınlık ve üzüntüyle itiraz ettiğim gibi) nasıl oluyor da bu yönetmelik "serbest" oluyor anlayabilmiş değilim! Üstelik etiketinden bile anlayamayacağız.

Bugün ya da dün gece (iş yoğunluğundan herşeyi karıştırır oldum kusura bakmayın) bir programda izledim; gofretlerde, hazır çorbalarda ve reçellerde, şekerde ve içinde genetiği genetik olmaktan çıkmış soya ya da mısır olan herşeyde tehlike olduğunu söylüyordu. Bunlar daha başlangıç! Sonrasında konuşmacı demesin mi "İlerleyen zamanlarda organik ürünlerde bunların polenlerinden etkilenip sorunlu hale gelebilir"! Dondum kaldım. E? Nasıl yaşayacağız şimdi? Nüfus kontrolüne gidip kaynakları mantıklı kullanmak yerine mutantlar yaratacağız öyle mi? Tasarrufu küçük yaşta öğretmek yerine tüketim canavarı toplumlar yaratacağız öyle mi?

Yok yok kararlıyım: Köpekbalıkları ile ilgili dileğim bir kabul olsa...


Not: Kullanılan resim buradan alınmıştır.

6 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Canım nasılsın?? Çok özledim seni tatlım..Günlerin nasıl geçiyor?İşe başladın mı?

Ben blogları tam olarak gezemedim..Gezdiğim kadariylede GDO'yu Zehra'dan başka kimsede görmedim di..Sende görünceye kadar..))

Ne yazıkki tasarrufa değilde tüketime proğramlanmış bir toplumuz..Çocuklara çok üzülüyorum canım..Gribin dışında bir de bu çıktı karşımıza..Allah yardımcımız olsun tatlım..


Habersiz bırakma beni lütfen..


Kocaman öpüyorum yanaklarından..Sevgiler..

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgi'cim bu beladan mutlaka gelecek nesilleri korumalıyız ama nasıl olacak inan bende bilmiyorum :(( Raf ürünlerinin 2000 küsüründe varmış bu gdo lu katkılardan :(( kızıma nesquick alırken farkettim ki içinde soya lesitini varmış onunda :(((

Sevgi Küçük dedi ki...

Ablacığım işe başladım ama ışık hızında başladım!hainler el kadar çocuk filan demeden geç saatlere kadar çalıştırıyorlar beni!fırrkkkk... ;)
bu duygu sömürüsünü patronlarada yapıyorum,son olarak bugün ayaklanma çıkardım "Türk kahvesi hakkımız söke söke alırız" diye!!hi hi...yoğunluk dışında gördüğün gibi moralmen iyileşmeye başladım. çalışmak yaraları saran bir şey benim için. yoğunlukta yavaş yavaş düzene ve hatta rutine girer :D
GDO ya gelince....inan nutkum tutuluyor.yazık gerçekten. bu ülkenin geleceği söz konusu ama umursayan kim? :(

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Feyza, inan TV de izlerken dondum kaldım.millet doğalı korumak ve yaygınlaştırmak için uğraşırken biz mevcudu mahvediyoruz.o kadar üzülüyorum ki...geleceğimizi nasıl koruyacağız dediğin gibi? :(((
kızını çok öpüyorum.ne şanslı ki senin gibi bilinçli bir annesi var.

Cocukla Cocuk dedi ki...

ya ben artık üzülüyorum böyle bir ülkede yaşadığım için. Hiç mi vicadanları sızlamıyor, bu veballerle nasıl gidecekler öte tarafa. Çocuklarıma bakıp ağladım bugün haberlerden sonra bu mu onlara bırakacağım gelecek

Sevgi Küçük dedi ki...

Gerçekten nasıl bir vicdan bu değil mi? Aynen senin gibi bende o küçücük çocuklara nasıl bir gelecek bıraktığımızı düşünüp üzülüyorum. :(