24 Kasım 2009

NuNu'dan Esinlendim

Az önce size Elmalı Pekmez Karamelli Kek'i yazdıktan sonra bir baktım ki poğaçalar da olmuş!


Hemen fırından çıkardım ve sizler için fotografladım.


Ilıdıktan sonra da servis tabağına aldım, bir de öyle fotografladım.


Sevgili ustamız NuNu'ya bu güzel tarifler için çook teşekkür ederim.


O kadar pratik bir o kadar da lezizler ki...Sizde bayılacaksınız. Ben poğaçaya vuruldum. Gerçi biraz büyük toplar halinde koymuşum o yüzden aslına göre daha yayılmacı bir yapıları oldu ama olsun, tarz olmuş oldu. Keki ise bozmamak için henüz tadamadım ama borcama yapışan elma çok güzel olmuştu. ;)


Hadi hadi...Durmayın gidin sizde bayram hazırlıklarına başlayın ayol! Ne kadar zamanımız kaldı ki?

18 yorum:

Aybike Ceylan dedi ki...

Bu tarife ben de bayilmistim, eline koluna saglik, harika gorunuyor.

Sevgilerimi gonderiyorum ve guzel bir hafta diliyorum...

öykü dedi ki...

şımsı ssat sabahın 7 sı
olsa o pogacalar sıcak sıcak fena mı olurdu:)
afıyet seker olsun sevgı ınsnaına

birdutmasali dedi ki...

afiyetler olsun Sevgi'ciğim..
pratik oluşu, lezzeti, çıtır çıtır hallerine doyum olmuyor haklısın.
ellerine sağlık canım..
sevgiler..

Hatice dedi ki...

Sevgiciğim menü harika, elmalı kek, poğaça, yanına bir de seviyorsan kısır, bir de çay, menü tamamdır:))
ellerine sağlık, afiyetle yiyesin inşallah...
şimdiden bayramını kutluyor, sevdiklerinle birlikte sağlık, mutluluk, huzurla geçireceğin bir bayram diliyorum...
sevgilerimle...

Ful yaprakları dedi ki...

bayılıyorum böyle maharetli insanlara:)
ben de tık yok:)
olacak belki bigün, güel güzel pastalar kekler yapacağım!inşallah!

Zehra Gürgen dedi ki...

Ooo harika görünüyor. Bnde deneyeceğim.Nunumun tarifleri süperoluyor gerçekten bende salatalarını yapıyorum.Resimlemek mümkün değil hemen bitiyor :)

ellerine sağlık sevgicim afiyet olsunn :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Teşekkür ederim Aybike, seninde haftan çok ama çookk güzel geçsin. :)
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Öyküü insanııı
Gel diyorum ama gelmiyorsun ki! :)
Günün aydınlık olsun şirin insan

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili NuNu, dayanamadım sabah bir tane aşırdım poğaçalardan nasıl güzel oldu.Sayende misafirlerime güzel bir karşılama olacak.
Tekrar teşekkür ederim. :)
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Haticeciğim valla okurken ağzım sulandı. İzin alıp eve mi gitsem ne? ;)
Şaka bir yana evet harika bir menü olmuş yazdıkların.
Bayramında senin kadar tatlı ve güzel olsun. Neşen bol olsun canım benim. :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Ful Yaprakları, hadi ama naz yapma seni de bekliyoruz mutfağa. Çok güzel şeyler yapacağına eminim. :)
Ağzının tadı hiç bozulmasın.
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

(Zehracığım yorumunu yayınladıktan sonra sistemim gitti, cevabımı yorumlayamadım. Kusura bakma.Tekrar yazıyorum:)
Zehracığım, eğer yalnız olmasaydım aynen sendeki gibi fotograflayacak zamanım kalmazdı.Misafirler gelecek diye dokunamıyorum. Senin güzel tariflerinden de var listemde. Ama hangileri söylemem!Süprüüüssssss :)
Çok güzel bir gün geçir
Sevgiler

ebrulitatlar dedi ki...

Ay ay uğramayalı neler yapmışsın böyle. Hepsi nefis görünüyor vallahi. Poğaçalardan aldım çayımın yanına. Elceğizlerine sağlık hayatım. Afiyetler, sevgiler..

asyaselda dedi ki...

ama ama ama bu da bana yapılmazki :)bana bunlarla gelme datlımmmmmmmmmmmmm

Sevgi Küçük dedi ki...

Ebrucuğum çok teşekkür ederim. :)
Sonra yazacağım ama dayanamayıp buradan söylüyorum: senin kaşarlı çıtır böreğini sebzeli versiyonlarını hazırladım çakma çin böreği oldu! :D Ama bu kez fotograflayacak zamanım olmadı. Gelecek sefere kimseye yedirmeden fotograflayacağım.
Çok öpüyorum seni

Sevgi Küçük dedi ki...

Ya işte böyle sevgili Selda; demek bundan sonra önce bloga bakacağız sonra deniz yosun memleket gibi ifadeler içeren smsler atacağız! anladın sen onu! :D
a haaa haaaaaaaaaaaaa...valla kasıtlı yapmamıştım ama sabahın intikamını almışım gibi olmuş tatlı insan. öperim seni ama biliyorsun kankamı daha çok öpüyorum :D

ebrulitatlar dedi ki...

Valla merak ettim bu çakma çin böreğini Sevgi'cim. Beğenilmiştir umarım. Bloğa koyunca bakarız artık. Belki bende denerim o şekliyle. Ellerine sağlık canımcım. Öperim sevgiyle..

Sevgi Küçük dedi ki...

Hi hiii....Hemen yazarım ama fotograf yok elimde. Yarın sabah tekrar deneyeceğim. ;)
Başarırsam hemen blogda :D
Yüzünün heeeeeppp güldüğü bir bayram sabahına uyanmanı dilerim.
Sevgiler