1 Kasım 2009

Kış Rehaveti Olabilir Mi??


Yayın hızım eskisi gibi değil farkındayım.

Ama evde misafirlerimiz var, onlara zaman ayırmak lazım. Bu birinci mazeretim.

İkinci olarak, evin düzenini oturtmak için hala uğraşıyorum.

Üçüncü sebep, bir yılı net başında sevdiklerimle hasret gidermek için harcadıktan sonra onlara kavuştum diye biraz netten soğudum.

Ha bir de dördüncü sebep var ki o da yeni iş yerimde çalışmaya başlamam. Mesai sonrası geç saatlere kadar kalıyoruz ve anladığım kadarıyla daha da kalacağız ama olsun keyifli işler yapıyorum. Ekip ruhunu yaşamak güzel.

Ya da...Belki de başlıktaki gibi kış rehavetide çöktü üstüme. Battaniyeyi dizlerime çekip sıcak bir bardak çayla kitaba dalmak bana çok keyifli gözüktüğünden tercihimi öyle yapıyor ve diğer şeyleri birazcık ihmal ediyorum.

Evimiz evimiz güzel evimiz diye keyifteyiz anlayacağınız. :)

Sizlere yorum yazmama nedenimde bu. Henüz kaçırdığım yazılarınızı telafi edemedim. Ama azıcık daha tembellik yaptıktan ve misafirlerimizi uğurladıktan sonra teeeekkk teeekkk okuyup yazacağım.

Bu arada sadece sizin yazıları değil frankeştayn ürünler yönetmeliğinin meclisten ışık hızı ile geçişini de kaçırmışım! Sabah Yılmaz Özdil'in yazısını okurken "Pessss!" dedim. Şu an bu konuda yazmayacağım ama (sakinleşince) yazacağım. Pesss!!! Vallahi pesss, billahi pesss!!

İnsan hayatı bu kadar mı ucuz?? Ne diyorum ben ya? Tabii ki ucuz!! Nasıl olsa 71 milyona dayandık. E her evde 3 çocuk yapılırsa böyle eften püften (?) sebeplerle (örneğin tapusu verilmiş ancak dere yataklarına yapıldığı zamanında görmezden gelinmiş evlerin sellerde kurban vermesi, yokuşta freni patladı diye eve - durağa dalan otobüs vsler ile ölenler, düğün kutlamalarında havaya ateş açan cengaverlerin kurşunu ile ölümler, trafikte araba değil jet kullananların hele bir de damarlarında kan değil alkol dolaşanların kazalarına kurban gidenler...yazarken yoruldum ama daha ne yaratıcı ölüm sebeplerimiz var) ölenlerin yeri şimdiden doldurulmuş sayılır, değil mi?


Not: Kullanılan karikatür netten alınmış olup, çizgileri itibariyle bana Selçuk Erdem karikatürü olduğu izlenimi vermiştir.

6 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgi bazen bende inanmıyorum, ama sonra inanıyorum.Evet burası Türkiye! yalanlar ülkesi..ne olduğun değil nasıl göründüğün, ne dediğin değil nasıl dediğinin önemli olduğu bir memlekette ve çağda yaşıyoruz.
Bak bir tv de haberi yapıldımı? yada şehit aileleri yürüdü arbede yaşandı tv'de haberlerde söyleyen varmı?
körler sağırlar birbirini ağırlar..aynen öyleyiz..söylesen bir dert söylemesen bir dert ??

Sevgi Küçük dedi ki...

çok doğru Zehracığım, körler sağırlar birbirini ağırlar!

NarincE dedi ki...

Garanti kıştan. Bak bende de var aynısı. Hazırdan tarifler koyuyorum, araştır, öğren heves yok. Bakalım ne kadar sürecek?
Kendine güzel bak canım.

asyaselda dedi ki...

canım hayırlıolsun çalışmaya başlayış zamanların:)
sevgiler diğer konular ise yaralarımız ...
içim acıyor her konuştuğumda..

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım hava soğudukça ağır kanlı oluyorum sanırım :)
Senin keyfin neden yok? Umarım bir sorun yoktur? Bak atkı örüyorum istersen sana da öreyim? Belki yüzün güler :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Seldacığım çook sağol. Yolun düşerse gel birlikte olsun :)
Diğer konuya gelince...bugün okudukça içim şişti. Nasıl bir zihniyet anlayamıyorum!!!