29 Kasım 2009

Kmlere Rağmen


Tam netten çıkacakken son anda bloguma bakmaya karar verdim.

Saatler 02.26

Blogumda biri daha varmış, taaa Norveçlerden. "Yoksa Goncam mı?" dedim içimden...

Onunla aramızda böyle garip bir bağ var. Düzelteyim: bu bağ ben, Gökçe ve Gonca arasında var. Bu daha doğru olur.

Nasıl derseniz...

Birbirimizi son 2 yıldır tanıyoruz. 2 yılı az geçti. Ama o kadar dolu dolu bir süreymiş ki bu, herşeyi paylaşmışız. Üstelik bunun son bir yılını 3 farklı ülkede geçirmiş olmamıza rağmen.

Biri Sofya, diğeri Oslo ve sonuncusu Ankara. 3 farklı ülke, 3 farklı şehir ve 3 farklı insan. Ama nasıl oluyorsa onca kmye rağmen birbirimizin sıkıntısını hisseder ve hatta rüyalarımızda olacakları önceden görür ararız. :)

Misal birinde Sofya'dayım ve...

Bir saniye! Yok böyle bir şey...Şu an canlı örnek yaşıyorum!

Ben buraya Gonca'yı yazıyorum ve az önce satırlarımın ortasında cebim dıtlıyor:

"Kuzucuklar bayramınız kutlu olsun..."

diye başlayan mesaj Gonca'dan. Bu saatte adının aklımda geçmesi bile onun hissetmesine yetiyor. :)

İlk örneğime dönersek:

Sofya'dayım ve saatler 12yi geçmiş, moralim çok bozuk. Oturup ağlamışım bir başıma ve çaresiz hissediyorum kendimi. Gonca'ya mail atıyorum. Sonrasında yaklaşık yarım saat sonra telefon geliyor. Sesi titriyor...Tam dişlerini fırçalamış ve yatmaya hazırlanmış ki içinden bir ses nete girmesini söylemiş. Ve benim mesajımı görmüş.

Bir başka örnek Gökçe'den olsun hak geçmesin. Gökçe birinde "İyi misin" diye arıyor. Ve öyle bir zamanlama ile arıyor ki ben çaresizlik içinde kıvranıyorum.

Huyumu ikiside bilir, duygularımı kolay yansıtmam. Daha doğrusu üzülüp acı çektiğim anları çok iyi gizlerim. Kendi içimde halletmeden de kimse ile paylaşmam. Bunu o kadar iyi gözlemişler ki başkasının farketmediği bir tınıyı yakalayıp hemen telefona sarılıyorlar.

Benden çok küçük ama bir o kadar olgun iki dost onlar. Sadece dostta değil, kardeş, sırdaş ve bazen abla :)

Düşünüyorum da, BHA'dan sonra en yakın iki dost ve sırdaş onlar.

Onlar olmasa ne yaparım diyorum bazen...Hayır, her an. Her an, onlar için dua ediyorum. O kadar güzel ki ruhları, kalpleri ve niyetleri, dilerim Allah herşeyin en güzelini onlara verir.

Gece gece ne yazısı bu değil mi? Sanırım oldukça ağır basan özlem.

Benim iki tatlı baş belama olan özlemim ve sevgim bu gece çok ağır bastı. Ama bunu duyunca şımarmamaları kaydıyla!Anladınız siz onu!! :D


Not: Goncam benim için yazdığın o güzel dileklerin bin katını sana dilerim. :)

4 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgi'cim bazen öyle kuvvetlibağlar oluşuyorki aramızda, araya yılların girmesi bile etkilemiyor bunu..Bu bağlar uzaktada olsak birbirimizi hissetmemizi sağlıyor.

gonca dedi ki...

ya delisin sen yaa:)) aglattin beni avaz avaz:) asil biz sansliyiz ki senin gibi dostumuz var canimin ici:)) valla cok ozledim seni!! bizim grubun adi ya hi hoo zorrt olsun yada psisikten baglilar:)) aslinda insanin mutlulugunda onun mutluluguna sevinen az oluyor!! sen mutlulugumda yanimda olan, basarimda kendi basarin gibi sevinen nadir ve bir o kadar kadim dostsun sevgim:)) ayni sozler gokceme de gider:)) optum en kocamanindan:)) hadi bakalim hak ettin norvec cikolatasini:))

Sevgi Küçük dedi ki...

Zehracığım sana katılıyorum.Doğru frekansı tutturunca aradan yıllarda geçse, araya kmlerde girse bir şey değişmiyor.bir de temeli sağlamsa kolay kolay da yıkılmıyor. O temelden midir bilmem aklımdan geçtikleri anda bir şekilde karşımda oluyor bu tatlı belalarım. :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Goncammmm sen kendin tatlısın be, çikolat mikolat tutmaz yerini.Özledik be bacım dön gari diycem ama bilirim sende özler ve geri gelmek istersin...de..işte ülkemin yıllardır süren beyin göçüne örneksiniz karı koca. tutamadık sizleri burada elin gavuru kaptı sizin gibi dehaları. :(
Çok özledim be seni..Suratımı astım oturuyorum şu an.Sen olmayınca Pakistan mamaları da yiyemiyoruz. Kısır yapsam ya da çin sipariş etsem tadı yok. Malum Gökçe çin min anlamıyor bacım senin gibi. Bir de ne yese yemekteyiz gurmeleri gibi bıdı bıdı ömrümü yiyoo (hi hoo arkasından konuşayım nasılsa tez yazıyor ruhu duymaz) Ders çalışmanın ve hoyyttt effect in bile keyfi olmuyor. piisssss gıcccıkkkkk..küstüm işte sana!