25 Kasım 2009

Keyif


Misafirlerim geldi. Sofrada

Domates soslu tavuk

Kuskus salatası

Zeytinyağlı yaprak sarması ve lahana sarması (Bunları ne yazık ki ben yapmadım, hazırda değil. Ev yapımı. Sağolsunlar işten yorgun geliyorum çok zahmet olmasın bana diye getirilmiş)


Elmalı pekmez karamelli kek

Ispanaklı börek

Yeşil salata

vardı. Tabi sunumları bu sıralama ile olmadı. Aslında sıralamayı da bilmiyorum. O an kalabalıktan ne olduğunu anlayamadım zaten. :)

Ama herşey göz açıp kapayana kadar bittiği için bu kez sofrayı fotograflayamadım. Aslında çok da özendiğim bir şeydi. Sizlerde hep görürüyorum sofra fotograflarını, bende koymak istedim ama inşallah gelecek sefer.

Şu an yorgunluktan parmağımı oynatamıyorum. Ama keyifli bir yorgunluk.

Bu arada sevgili NuNu'nun tariflerine de bayıldılar. Buradan ayrıca söylemek isterim.

Yarınki menü mü?

Tabii ki azzzz sonraaaa.... :D

4 yorum:

Başak BAŞOL dedi ki...

Sevgiciğim,

Güzel birgün geçirmiş olmana gerçekten çok sevindim.Ne kadar yorulursan yorul,sevdiklerinle yemek yemek hele de kıymetini biliyorlarsa gerçekten muhteşem birşey...Her öğünümüz böyle geçsin diyorum..

Sevgiyle Kal

NarincE dedi ki...

Dinlen, keyfine bak canım.
Öpüyorum, bayramın güzel olsun.

Sevgi Küçük dedi ki...

Başakcığım öyle güzel yazmışsın ki...Kesinlikle her öğünümüz böyle geçsin. :)
Çok öptüm fıstık seni

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım bende seni öpüyorum, günün ve bayramın çoookk güzel geçsin.
Sevgiler bir tanem