12 Kasım 2009

Hamarat


Efendim bir insan bu kadar mı hamarat olur?

Atkımı ördüm bitti, ponponlarını ekleme kısmını anneme bırakıyorum.

Kışa reçellerim hazır.

Tamam, onlara yetişemedim annem yapmış ama bende turşuları kurdum! Kornişon, acı biber, domates ve pancar...Hmmm..Hmmm...Pancar turşusunu genelde salatalara renk ve tat versin diye kullanıyorum. Diğerleri başta kısır olmak üzere birbirinden leziz tatların yanına ekstra olacaklar.

Tarhanamı sevgili komşularımızdan aldım.

Domates ve biber salçalarım yine annemden.

Domates pürelerimi annem hazırladı.

Kurutulmuş domatesim ve sumağım gene annemden...

Ya bir saniye! Ben girişe "Bir insan bu kadar mı hamarat olur" diye yazmışım değil mi? Joker hakkımı kullanarak "Bir insan bu kadar mı uyanık olur" diye değiştirmek istiyorum. Yazarken gördüm ki hazıra konmuşum! Ama bu da bir yetenek yahu!! :D

Herkese bol bereketli ve sağlıklı sofralar. Huzurunuz daim olsun...

8 yorum:

öykü dedi ki...

Uyanık seker hamarat:)
kışa hazırlıklarını yapmıs olan sevgı ınsanı
bu kadar ev urununu hazırlamıs olman guzel gdo dan uzak:)
afıyetle dıyorum guzel bı kış gecsın saglıkla.

Sevgi Küçük dedi ki...

sağol şekercim. buyur gel birlikte olsun :)

papilo dedi ki...

Fazlaysa o saydiklarin biraz da bize kargolasana Sevgicigim!

Damak Tadı dedi ki...

Tatlı uyanığım benim..))Sağlıklı,lezzetli bir kış geçirirsin inşallah..Atkını iyi günlerde kullan..Ellerine sağlık canım..


Kocaman öpüyorum seni..Sevgiler..

ebrulitatlar dedi ki...

Oh afiyetle ye Sevgi'cim. Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

Hülyacığım sen adresi ver ben anında gönderirim sana yahu! :)
sen istersinde ben göndermem miii bacımmmm? yalnız kızım olursa oğlunu alırım haberin olsun! ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

Ablacığım çook teşekkür ederim. Bende seni kocaman öpüyorum, yüzün heeepp gülsün :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Ebrucuğum çok sağol. Hepimizin sağlığı ve ağzının tadı yerinde olsun. :)
Kucak dolusu sevgiler