11 Kasım 2009

En Güzel Mim



Kankamın annesi Seldacığım mimlenmiş, e mim konusu çok güzel olunca bende üzerime düşeni büyük bir keyifle yaptım. Mimimizin konusu: okumak okumaakk okuuumaaaakkkk! Yaşasın! :D


Evet başlıyorum:


1. Şu anda okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu


Şu an okuduğum 2 kitap var.


İlki akademik Sevgi'nin BHAsına söz verdiği üzere, yazacağı makale için okuduğu bir kitap; Yenilik Yönetimi ve Yenilikçi Örgüt Kültürü. Konusu yenilik ama aslında inovasyonun örgüt kültürü ile ilişkisi üzerine. (Durun bayılmayın! Hemen öbür kitabı yazıyorum!!!)


İkincisi ise Okuma Günlüğüme dün eklediğim "Çivisi Çıkmış Dünya". Deneme türü olan kitabın konusunu biraz ilerledikten sonra yazabilirim. Arka kapağı buraya kopyalamış olmayayım.


2. En son aldığınız kitap


Geçenlerde burada da yazdığım "Fahrenheit 451"i almıştım. Şu anda da "Cumhuriyet" ve "Yer Açın!Yer Açın!" isimli iki kitabı sipariş verdim, bekliyorum.


3. Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz


Hmmm...Zor bir soru ama hemen yazmaya başlayayım çünkü birden çok. Bu kitapların hepsi bende iz bırakmıştır:


Şu Çılgın Türkler (Turgut Özakman)


Diriliş (Turgut Özakman)


1984 (George Orwell)


Don Emmanuel'in Alt Tarafları (Louis De Bernieres)


Boyalı Kuş (Jerzy Kosinski)


Kadınlar (Charles Bukowski)


Yüzüklerin Efendisi (tüm seri) (J.R.R. Tolkein)


Koku (Patrick Suskind)


Bir Yerde (Jerzy Kosinski)


Nietzsche Ağladığında (Irvin D. Yalom)


Yüksek Topuklar (Murathan Mungan)


Son Kuşlar (Sait Faik Abasıyanık)


Aslan Asker Şvayk (Yaroslav Haşek)


Karbon Kopya (Yekta Kopan)


Bir Dinazorun Anıları (Mina Urgan)


4. Bir türlü bitiremediğiniz, bitirsenizde size illallah ettiren kitaplar


Patagonya'da


Kendimden utanıyorum ama dayanamadım bıraktım ve tekrar bakamayacağım!Bana göre değil.


5. Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap


Aslında "Fil'in Yolculuğu" taşınma telaşından yarım kaldı, ona devam etmeyi planlıyorum ama eğer "Yer Açın! Yer Açın!" gelmiş olursa onu okuyabilirim.


Benden bu kadar. Bende Zehra'yı, Hülya'yı, paylaşmak isterse canım kızkardeşim Nilay'ı ve Necla'yı mimledim! Bakalım kitap kurtları neler yapıyor? :)

4 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Mimini baştan sona okudum canım..Okumuş olduğun kitapların arasında benim okuduklarım da mevcuttu..Gönlüne sağlık canım benim..

Not:İstanbul'da mısın??


Kocaman öpüyorum canım..Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

O "kitap kurdu" içimize girmiş ve ondan bu kadar seviyoruz birbirimizi, ortak noktalarımız çok. :)
mail atacağım sana
kocaman öptüm bende :)

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgi kitap seçimlerimiz ne kadar aynı! benzer bile diyemedim.Aynı!
Şu sevdiklerin listesinde bir tane bile sevmedim dieceğim kitap yok.ama okumadım hala diyeceğim kitaplar var :) ayy ben kitap almalıyım, çok kitapsız kaldım...
:(((

Sevgi Küçük dedi ki...

Sorma Zehracığım. Bende senin Don Emmanuel'in Alt Tarafları nı okuduğunu ve sevdiğini gördüğüm ilk an şok olmıştum!Bu kadar olmaz yaa! :)
İdefix te şu an sanal fuar var ve indirimler süper. Ben 11 kitap seçtim (Allah gözümü doyursun!!), fiyatlarda süper! Aklında olsun