19 Kasım 2009

Dizi Saati


Efendim bugün perşembe değil mi? Ay her perşembe anneşkom oralardan ben buralardan ne yapacağımızı şaşırıyoruz.

Ama ne yapabiliriz ki; bugün hem Aşk-ı Memnu hem de Parmaklıklar Ardında var.

Seçmek zor.
Yani annem için....Ben Closer ile Kurtlar Vadisi Pusu arasında kalıyorum her seferinde.

Öyle şaşkın şaşkın bakmayın; evet ben Kurtlar Vadisi'ni izliyorum. Kaç zaman önce hep eleştirdiğim ilk "sezonun" tekrarını izlerken, ki dalgasına diye bakıyordum, sen tut bağımlı ol! Buyur işte, al başına belayı. Çünkü...Gel de bunu bayan arkadaşlarıma anlat. Tamam ben Asi Koyun'um ama herkes "Ednan"mı "Behlül" mü diye tartışırken ben "ya Cevat iyileşip Memati'yi yakar mı cidden?" diyorum ve bana dönen bakışlara "Yani...Tabiii Ednan canım...He he..." cümlesi ile savunma yapıyorum.

Allah'tan EkinA' da izliyor da kendimi yalnız hissetmiyorum.

Ha unutmadan, beni bir perşembeleri bir de maçların (milli maçlar ve de derbiler) olduğu günler rahatsız etmeyin. :)


Not: Ednan diye inceltilmiş şahsiyet Adnan olan ve Nilay'in babası olan mı? Evet diyin yaaa...Kimi seçtim bilmek istiyorum.

Not 2: Ayyy Memati Kazım'la Abdülhey' e ulaşamıyor! Ay "yakışıklı" öldürdü mü cidden ve çekirdeğim nerde kıssss? Ciyaaak!

Not 3: Afiş tabii ki netten!

3 yorum:

Sevgi Küçük dedi ki...

Yazmayı unuttum; "benim annem bir melek" ve "papatyam" sevdiğim diğer dizilerden. Yani Türk dizileri de izliyorum. :)
Ay durun Polat geldi ve Aldülhey'e bakcazzz....Nı nııııı nııımmmmmm

SERAP dedi ki...

Benim esimde su an Kurtlar vadisina bakiyor....Bende bol bol bloglari geziyorum....

Sevgi Küçük dedi ki...

Serap inanır mısın,bende birazda "eş durumundan" hala takip ediyorum.Çok seçeneğim yok anlayacağın.Merakla başladım, mecburiyetle devam ettim ama yalan yok artık kaptırdım duramıyorum! :D