24 Kasım 2009

Deneme Deneme


Azıcık daha sabretsem çok daha güzel olacakmış ama dayanamayıp "tımaaammm tımaaammm..ılıdı işte!" diye tutup çevirdiğim için azıcık yayıldı ama gene de ilk deneme için fena durmuyor.

Ayrıca her zaman taklitleri aslını aratırmış, ben ne yapsam boş yani! Mümkün mü bu kadar usta insanlarla aşık atmam? Ama akıllı bir çırağımdır, çabuk öğrenirim. :)

Misafirlerim için sizler sayesinde farklı bir menü hazırladım. (Ay bu menü lafı neden bana "Yemekteyiz" programını hatırlatır oldu?!?) İlk denemelerim Sevgili NuNu'dan:


ve


Kek fotograftan gördüğünüz gibi fırından çıktı.

Poğaçaları az önce attım. Heyecanla bekliyorum.

Diğer denemelerimde gelecek ama sürpriz olsun diye söyleyemem ama onlardan biri kendini biliyor. Börek tariflerini ondan aşırdım.

Not: Kekin kenarındaki eksiklik oburluktan değil borcama yapışan elmadan kaynaklanıyor. Ben açıklayayımda... ;)

Ayrıca o koyu bölüm yanık değil arkadaşlar!


2 yorum:

öykü dedi ki...

Ama ama sennnnn
naptın boyleee
cok guzel gorunuyor
:)

Sevgi Küçük dedi ki...

Sağol canım benim, buyur gel beraber yiyelim? ;)
Günün çok güzel ve küüünnnaaayydıınnn lı geçsin.
Sevgiler