17 Kasım 2009

Bir Gezginin Yol Anıları

Off beee! Amma fiyakalı bir başlık attım. Şöyleeee gerinip bir daha bakayım..Vayy vaaayyy vaaayyyy....Komiğim ben yaaa! Kasıntı oldum bir an onun komedisi ayrı da asıl komik olan gören ömrüm yollarda geçiyor sanacak. :)


Efendim gene de karizmamızı bozmayalım ve anılarımızı anlatmaya devam edelim.


Ne diyorduk son olarak; Eski Nessebar'a doğru yürümeye başlamıştık. İşte o manzaranın karşısında büyülenmiş gibi bakakaldım.


Hep merak ettiğim o değirmen karşımdaydı. Tabii hemen bu anı ölümsüzleştirdim.







Her neyse, böyle mutlu mutlu ve de deniz havası alarak yürümeye başladık. Deniz kenarındaki bu heykelde çok ilginç geldi bana. Muhtemelen elindeki haç ve güvercin ile denizle ilgili bir tanrıça olarak şehri kutsuyor.





Ardından nihayet eski şehrin girişine ulaştık.

6 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Yarım yarım bırakıp kaçmak yok..Arkası yarın olmadan gelsin hemen..Çok tatlısın yaaa...Öpüyorum kocaman..

Sevgi Küçük dedi ki...

:)))))
yaptığım "hainlik" çok belli oluyor değil mi? :D
hem sen daha tatlısın kiii :D
bende öpüyorum

MUTFAKISTAN dedi ki...

Ohhhh bende isterdim oralarda olmayi canim...

Sevgi Küçük dedi ki...

İnşallah sende görürsün Filizciğim. Çok güzel yerler gerçekten. :)
Sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

Gülüme katılıyorum olmaz öyle yarım bırakıp kaçmak...hadi devam !!

Sevgi Küçük dedi ki...

Piki...ısrarlara dayanamıyorum, o zaman devamını azzz sonraaa yazayım :D